Powrót do bloga.

Hej!
Pamiętacie mnie?
Leżę właśnie w łóżku i nie mogę spać. Aktualnie  jest 1:07 lokalnego czasu tu w Winnipeg Manitoba w Kanadzie i tak się zastanawiam czy ktoś tu jeszcze zagląda??? Ze statystyk wynika ,że tak ale ciekawa jestem czy to tylko ktoś kto zabłądził czy ktoś tu wchodzi z ciekawość?
Długo mnie tu nie było, bardzo dużo się w moim życiu zmieniło. Niektóre zmiany były pozytywne inne mniej ale jestem tu z uśmiechem na twarzy dalej rozwijając siebie i swoje pasje!
W trakcie mojej nieobecności zmieniłam prace, partnera, rozwinęła się zawodowo, dojrzałam do pewnych decyzji i wróciłam do szkoły, 5 tys  razy zmieniałam miejsce zamieszkania, poznałam dużo nowych ludzi i kilka osób zniknęło z kręgu moich znajomych, chudłam, tyłam płakałem i się śmiałam, dużo mnie ten czas nauczył. Czasami  tu zaglądałam tak incognito, czytałam Wasze posty i kilka razy chciałam wrócić ale nigdy mi się nie udawało.
Nie mam pojęcia czy tym razem mi się uda bo nie wiem czy jest tu miejsce dla mnie ale robię postęp pisze ten post a raczej krótka notatek i wklejam moje zdjęcie żeby przypomnieć Wam kto do was „mówi” i jak wyglądam a jaka jestem, o czym będę tu pisać to się przekonacie zaglądając tutaj.
P.S gorące buziaki z lodowatej Kanady
Magda

Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty