Wakacje - Rzym fotorelacja

Hej Hej po długiej przerwie witam ponownie jeśli ktoś tu jeszcze zagląda . 
Zapraszam na część pierwszą fotorelacji z mojego udanego urlopu .

na urlop wybrałam się z młodszym bratek i były to moje najlepsze dotychczasowe wakacje .


W Rzymie byliśmy 9 dni a jeden dzień zwiedzaliśmy Pompeje ale to jeszcze z tego miejsca zdjęcia się pojawią .

Zdjęcia z hotelu .













Coloseum .. Człowiek się zastanawia jak oni to zbudowali . ..


Selfie z bratem <3



















Wyjście na kolacje ..






Forum Romanum 



















Palatino 







Widok z góry na Forum Romanum.


Tak spędziliśmy nasze pierwsze 3 dni w Rzymie później ze względu na temperatury zrobiliśmy sobię jeden dzień leniuchowania przy hotelowym basenie :D 

Jestem już po urlopie i nawet zdążyłam pojechać na kolejną wycieczkę już tutaj w UK ale o tym w innym poście ..
Mam Wam jeszcze dużo do pokazania , ale następny post który się pojawi to będą urlopowe zakupy ... 

A Wy już po urlopie /wakacjach  czy jeszcze przed? I gdzie się wybieracie ? 
Pozdrawiam z deszczowej Anglii :) 

A ja się zabieram za czytanie Waszych blogów bo zaległości mam spore ..



Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty