Mix zdjeciowy z telefonu .

Ostatnio jakoś nie chodzę z aparatem w ręku ale zawsze mam przy sobie 
telefon z którego tez teraz pisze. 
I dlatego dzisiaj będzie kilka zdjec z telefonu . 


Jedzeniowo bylo rożnie mniej zdrowo ... 
I zdrowiej .... Mix z leśnych owoców 
Herbatka i ukochane bułeczki pełnoziarniste z pomidorem i szczypiorem ❤️
Makaron z brokułem i sosem 4sery 


Na plaży.

Wieczorny spacer .
Strasznie poważna ta mina.
 Pokazywany w ostatnich zakupach lakier z essence .
Kolor piękny tylko żeby uzyskać ładny efekt trzeba nałożyć minimum 3 warstwy 
bo robi straszne smugi . I długo sie nie utrzymuje .
Ciasto o którym pisałam w ostatnim poście .
I niedziela na plazy . Znajomi zawsze wesprą jesli chodzi i zdrowe jedzenie . Czyli chips :)
A na deser lody . Ale powiem szczerze te akurat to nic specjalnego .
A tu właśnie przed wyjściem ze znajomymi . I moja miłość z Mac na ustach 💋

Plaza 
A tu już nowy kolor w którym sie totalnie zakochałam . 
Czerwień żywa chciałam już od dawna . 
Za pomocą farb drogeryjnych bez rozjaśniania nie dało rady jej uzyskać .
 Każdy fryzjer zapytany o ten kolor mówił rozjaśnianie .
 Ale ja znalazłam produkt którym uzyskałam ten kolor bez rozjaśniania .
 Zobaczycie w następnym poście o czym mowię .


To by było na tyle moich zdjeć . Czy Wasz telefon tez jest zawalony zdjęciami ? 












Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty