Londyn - jednodniowa wycieczka - fotorelacja

Hej dzisiaj lekki i zdjęciowy post .
 W poniedziałek wielkanocny odwiedziłam Londyn ...




Odwiedziłam słynne muzeum figur woskowych Madame Tussaud's



Wnętrze piękne a niektóre figury wyglądają bardzo realistyczne ..
























I spotkałam mojego ukochanego  szkoda tylko ,że pod wpływem ciepła by się stopił ...








 W drodze na London Eye ...












To by było tyle z mojej wycieczki spędziłam tam dosłownie jeden dzień i to było zdecydowanie za mało ... 
W planach mam wrócić tam w tym roku na jesień czy mi wyjdzie nie wiem .
W tym roku czekają mnie jeszcze dwie wycieczki ...planowane + Londyn jeśli dam radę ..
W tym roku postanowiłam podróżować jak najwięcej się da bo w przyszłym roku czasu na to nie będzie ..

A Wy byliście już w Londynie ? I jakie wrażenia. ? 

Miłego wieczoru :) 

Komentarze

  1. W Londynie byłam jakieś 5-6 lat temu. Oj chętnie by się tam wróciło! Piękne miasto. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieje ze tam wrócę ale na dłużej . :)

      Usuń
  2. ale Ci zazdroszczę! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) nie ma co zazdrościć tylko pakować plecak i planować podróż .

      Usuń
  3. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam w Londynie ale chętnie bym się wybrała, ciekawe miejsce chociaż przeraża mnie ogromna ilość turystów...
    Super zdjęcia, dużo figur woskowych wygląda naprawdę realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do turystów masz racje massaaaaa ale to tak bywa już w tych dużych miastach . :)

      Usuń
  5. Dwa lata temu miałam możliwość być 2 tygodnie w Londynie - u brata mojego narzeczonego :) Bardzo miło wspominam ten czas. Za rok mamy w planach znowu wyjechać w te okolice, aczkolwiek ja chciałabym pojechać jeszcze do Szkocji i Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Szkocja mi sie tez marzy . W Irlandii byłam ale chciałabym tam jeszcze wrócić podobnie jak do Londynu na dłużej :)

      Usuń
  6. Świetne foty. Tam mnie jeszcze nie było, ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty