Yoskine - czyli Normalizujący żel przeciwzmarszczkowy Recenzja .


 Dzisiaj o tym kosmetyku słów parę ... 


 

 Zakupiony pod wpływem słów callmeblondieee . 
Cena : 25 zł w regularnej cenie ale o ile wiem często bywa na promocji za 19,90 i ja na taką akurat trafiłam będąc w Polsce na święta . Ja swój zakupiłam w Rossmannie .

Kilka słów od producenta.


  skład .

  
Aplikator wygodna pompka przez która nie wydostaje się zbyt wiele produktu niestety i na szczęście to już zostawiam do własnej interpretacji ponieważ ja na zmycie makijażu potrzebuję od 5-7 zależnie od makijażu jaki mam . 

O tyle się wydostaje po jednym naciśnięciu .
Konsystencja rzadka , żel przeźroczysty i ma delikatny prawie niewyczuwalny zapach .



Żel jest strasznie wydajny używam go od stycznia codziennie , zazwyczaj tylko zmywam nim makijaż ale czasami używam i rano wtedy wystarczą zdecydowanie 2-3 pompki . 
Więc używam go 3 miesiące i zostało mi jeszcze około 1/3 opakowanie .
Co do zmywanie zmywa makijaż bez zarzutów mimo ,że jakoś ekstra się nie pieni . 
Makijaż zmywam również z oczu i nie podrażnia i nie picze jest strasznie delikatny .
Skóra po użyciu jest zdrowo napięta i bardzo delikatna w dotyku
Nie pokuszę się o stwierdzenie ,że żel nawilża bo od tego mam inne produkty ale faktycznie nie wysusza .  O słowie  przeciwzmarszczkowy  wypowiadać się nie będę .
Odkąd posiadam ten żel zastąpił mi on płyn micelarny , Uwielbiam działanie płynów micelarnych i nadal posiadam je w domu stosuje je zazwyczaj rano .
Cera mi się znacznie poprawiła ale to czynnik nie tylko tego produktu w następnym poście umieszczę jeszcze dwa produkty które myślę zagościły u mnie na dłuższą chwilę.

Żel jest zdecydowanie moim ulubieńcem i jak tylko będę w Polsce w licu jak planuję na 100% znajdzie się w moim koszyku .  Nie dość ,że tani ,wydajny , oczyszcza to jeszcze nie wysusza mojej skóry i delikatnie łagodzi podrażnienia . Biorąc to wszystko do kupy chyba zrezygnuję z żeli z biedronki ponieważ cenowo wychodzi na to samo jeśli chodzi o wydajność a ten ma wygodniejsze opakowanie  i wydaje mi się ,że oprócz zmywania pięknie rozświetla buzię poza tym łatwiej mi przesłać jedno opakowanie a nie 4 czy 5 :D 

Miałyście może ten żel ? 
Jeśli nie to serdecznie polecam . 

Miłego dnia a tym czasem wracam do czytania książki bo została mi godzina wolnego czasu :D 

P.S 
Gdzie ta wiosna ?! 


Komentarze

  1. Chyba nigdy nie miałam kosmetyków Yoskine. Przynajmniej nie kojarzę tego ;)

    Jednak żel zaciekawił mnie na tyle, że rozejrzę się za nim za jakiś czas - jak wykończę ten marki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestujesz koniecznie napisz jak Ci sie sprawdza :)

      Usuń
  2. ja przed zmarchami się ejszcz enie bronie bo walcze z tradzikiem :P
    ps. u mnei dzisiaj na blogu slonecznie więc w odpowiedzi na pytania gdzie wiosna - U MNIE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten efekt przeciwzmarszczkowy nie wierze bo żel do twarz raczej nie jest od tego :D. A wiosnę poślij tu do mnie do Uk proszę :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty