Pump up Lovely - maskara . Kilka słów .

Chyba najwięcej testów i recenzji na moim blogu mam na temat tuszy do rzęs .. no to dzisiaj kolejny..


Cena : 7,99zł o ile dobrze pamiętam . za 8 ml produktu.
Szczoteczka : nie przepadam za szczoteczkami silikonowymi ale tą byłam miło zaskoczona , ponadto jest wyprofilowana w sposób który uwielbiam , lekko wygięta ,ładnie rozdziela rzęsy.



Producent nie obiecuje zbyt wiele bo na opakowaniu możemy znaleźć tylko opis;
Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy.
I moim zdaniem to robi ładnie je podkręca i unosi dodatkowo nie skleja , i ładnie wydłuża .
Na załączonych zdjęciach mam jedną warstwę produktu i wydaje mi się ,że maskara daje piękny dzienny efekt . 








Po nałożeniu drugiej warstwy nie widać dużej różnicy . 
Maskarę polecam każdemu ale szczególnie osobą które mają gęste rzęsy i którym nie zależy na pogrubieniu , ponieważ maskara tego nie robi .
Na 100 % kiedy będę miała do niej dostęp to zakupię ponieważ za taką cenę ten efekt mnie zadowala , a nieraz wydałam więcej pieniędzy i dostałam o wiele mniej .


Wiem ,że ta maskara podbijała swego czasu blogi i youtuby :D 
Miałyście ? co sądzicie ? 

Komentarze

  1. posiadam i jestem bardzo zadowolona :) nawet mama zaczęła podbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no to jak mama zaczęła podbierać to już coś znaczy :)

      Usuń
  2. Mnie rownież szczególnie za taka cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie rozdziela rzęsy. Chyba rozumiem już co widzą internautki w niej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne rzęsy ale ten tusz miałam i jak dla mnie to totalne rozczarowanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, jestem zadowolona jak na tusz za tę cenę. Szczotkeczka odpowiada mi bardzo - uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo nie jeden raz kupiłam o wiele droższą i nie robiła nic :)

      Usuń
  6. Jestem fanką dużych szczotek, ale rezultat jaki widzę na zdjęciach jest świetny, wow! Rzęsy wyglądają niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty