Fotorelacja Paryż cz.2 Dużo zdjęć

Paryż miasto zakochanych ....


 

Pierwszy post z mojej podróży do Paryża był miesiąc temu ... dawno ale tyle się u mnie dzieje ,że z komputerem mało kiedy mam czas robić to co lubię ,. 
Wzięłam się za siebie i oprócz pracy , ćwiczę z Jillian Michaels  chodzę na spacery , robię kurs fotograficzny i planuje resztki mojego wolnego czasu na spotkanie się z przyjaciółmi na odpoczynek czasu mi brak nie mówiąc już o blogu ... 
Ale ,że mam 30 min to postanowiłam wstawić zdjęcia z Paryża . Początkowo plan był taki ,że napiszę Wam więcej o Paryżu np . komunikacja ceny biletów itd . 
Coś o tym napiszę ale rozpisywać się nie będę jeśli ktoś ma jakieś pytania piszcie odpowiem w chwili wolnego czasu ,

Dzień pierwszy stwierdziłam ,że idę na spacer sama !! 
Powiem tak miasto piękne nocą ale brudne i potrafi być niebezpieczne .





Notre-Dame

Niewyjściowa twarz :D 






musée du Louvre



I w dzień znowu spacer .. 
Ogólnie z apartamentu mieliśmy jakieś 4 km do Katedry , a około 5 do muzeum więc spacer robił jakieś 10 -11 km zależnie od tego jak szliśmy .



Wejście do muzeum :
W kolejce staliśmy 2 godziny .  Ceny biletu nie pamiętam ale wydaje mi się ,że było to 8 euro za osobę na cały dzień co uważam za rozsądną cenę . 
Ogólnie nie jestem osobą lubiącą muzea ale byłabym chyba głupia żebym zmarnowała taką okazje. 
Muzeum piękne i zmieniło moje stereotypowe myślenie o tego typu miejscach .. Można tam zobaczyć piękne i ciekawe eksponaty . Niestety mieliśmy ograniczony czas i chodziliśmy tylko 3 godziny . Moim zdaniem na przejście całego muzeum potrzeba minimum jednego dnia .



























Komunikacja w Paryżu na Plus . Koszt jednego biletu na metro 1,80 euro . 
My wykupiliśmy dwudniowy przejazd autobusem Big Bus + przepłynięcie łodzią  po rzece .
Autobus ma trasę która prowadzi do wszystkich głównych pamiątek Paryża .
Konkretną cenę i różne warianty biletów znajdziecie na stronie BigBus,









Szczerze  do Paryża nigdy mnie nie ciągnęło , i nie rozumiałam czemu sie tak ludzi tym podniecała . Wieża Eiffla kawałek metalu myślałam .. Nic mylnego jak się tam stoi szczególnie nocą to wrażenie jest nieziemskie i już rozumiem . 










W kolejce czekaliśmy tylko 30 min
Ceny biletów to 15,50 euro za dorosłą osobę 
13,50 młody dorosły czyli do 24 roku życia 
11,00 euro za dziecko .
Ceny podałam na szczyt .

 To zdjęcie z pierwszego piętra na szczycie na zewnątrz  tak wiało ,że byłam tam dosłownie 2 mim .








 To by było tyle mam nadzieję ,że kiedyś tam wrócę ale najlepiej chyba na wiosnę .

Byłyście w Paryżu ? 
A może jakieś inne miasto polecacie na odwiedzenie ?
Mnie w tym roku czekają jeszcze dwie planowane podróże .. Na które już się ciesze . a teraz czas wracać do pracy . 

Buziaki pa :*

Komentarze

  1. Nigdy nie byłam w Paryżu, ale bardzo chciałabym się tam udać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam nawet jeśli tylko na 3 dni to wrażenia niezapomniane .
      :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty