Grudniowo - Styczniowe denko ..

Jak na denko z dwóch miesięcy to bardzo mało tego ..

 
Włosy

Nie wiem czemu zdj, są tak i nie da się tego zmienić .



 1.Mój kochany szampon z Ziaja. Już go pewnie macie dość  więc dalej .
2. Szapon Elvive - oj strasznie plątał mi włosy .. wydajny .
3. Odżywka recenzja na blogu jest .

Mazidła .


1. Cetraben - krem na strasznie suchą skórę , wydajny , ładnie nawilżał trochę długo się wchłaniał .
2. Palmers krem do rąk , ładny zapach ale po jakimś czasie męczący , wydajny i ładnie nawilżający ,


Prysznic .
Tu mam trzy mini produkty pod prysznic które znalazłam w świątecznej paczce .. 
Żaden nie wysuszał , pieniły się ładnie i jak na pojemność 100ml były wydajne .

Twarz:

 1.Płyn do soczewek .. co mam napisać , tani , nie podrażnił i chyba tyle .
2. Garnier - znany już chyba wszystkim micel .. BARDZO lubię , kupię ponownie , wydajny , tani , zmywa makijaż .

Pod pachę ... :D

 
 1. Garnier - nie jeden już na moim blogu był i chyba do niego wrócę bo obecnie używam czegoś innego i dopiero teraz widzę ,że Garnier niwelował u mnie potliwość ..
 Wydajny , niedrogi .

Golenie :D 

1. Maszynki do golenia które bardzo lubię , tanie ostre . 
2. Satin Care - żel do golenia , i  muszę powiedzieć ,że z tego nie byłam tak zadowolona jak z tego z olay .. Raczej do niego nie wrócę . Był mniej wydajny .


Jakoś się nie mogłam zabrać za to denko .. 
Ogólnie ciężko u mnie z blogowaniem a na siłę nie chcę nic robić ..
 Też tak czasami macie ?

Pozdrawiam . M

Komentarze

  1. Ani jednego kosmetyku nie stosowałam, no dobra poza jednym - żelem do golenia. Gratuluję zużyć i zgadzam się z 100% , że ta z Olaya jest o wiele lepsza i wydajniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty