Zakupy listopadowo -grudniowe .

Cześć zakupy która kobieta ich nie lubi ? ..

Zacznę od primarka , pojechałam z wielkimi zamiarami i wróciłam z można powiedzieć niczym ,, no niby coś kupiłam ale nic z tego po co tak naprawdę pojechałam .


Na dziale męskim wpadł mi w oko t-shirt :D 



dwa podstawowe topy pod spód , miałam je wcześniej i dlatego kupiłam ponownie bo fajnie się piorą,nic się z nimi nie dzieje  i nie są drogie 


Bluzka z długim rękawem . 



 I znowu dział męski rękawiczki ... do kompletu mam również komin ale nie wiem gdzie się zapodział .



Mojej malutkiej  bratanicy ♥wzięłam piżamkę  , chciałam kupić więcej ale ze względu na to ,że biorę bagaż podręczny miejsca brak i zostaje mi iść na zakupy w Polsce .



I lampki na łóżko za śmieszną cenę 3 funtów .






A teraz kosmetycznie ..
- Masło do ciała .. za niecałe 3 funty , zapach przyjemny ale mogłoby być lepiej . Konsystencja prawdziwego masła .
 - Garnier - krem do rąk , kupiłam za niecałe 2 funciaki , kiedyś miałam wiem ,że jest dobry a moje ręce teraz są w opłakanym stanie więc musiałam sięgnąć po coś sprawdzonego .



- Wychwalane na YT konturówki z essence .. A ,że ja ostatnio sięgam po czerwień to kupiłam w odcieniu 14 femme fatale , i biała . Za 1 funta !! POLECAM .


I dwa prezenty . 
Dostałam od znajomych .
- Perfumki z Next o nazwie Gold . Piękny słodki zapach ale nie duszący .
- I mój ulubieniec Acqua di Gioia od  Amraniego  ...


 ooo kupiłam też kurtkę i botki ale to zobaczycie na zdjęciach z Bożonarodzeniowych targów Krakowie na którę się wybieram w piątek ale najpierw muszę do Polski dolecieć jutro .,..

Idę się pakować .. 
Do następnego :*

Komentarze

  1. ale świetnie wygląda to łóżko ozdobione lampkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pidżamka najlepsza! :-) W wersji adult była by świetna. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty