Prosty makijaż i jesienny spacer .

Dzisiaj luźno i tak jak lubię czyli zdjęciowo . Zapraszam na zdjęcia z jesiennego spaceru i prosty makijaż,.. 

 

Uwielbiam klasyczną kreskę na oku w różnych kolorach ( niestety mam opadającą powiekę ) więc trochę się muszę namęczyć zanim wyjdzie ona taka jak chcę . 

Nie prezentuje się to tak jakbym chciała ale zauważyłam ,że przy mówieniu mimowolnie podnoszę lekko brwi więc wygląda to wtedy lepiej .

 O tak . Czemu tak nie może być cały czas ? 


Na usta nałożyłam moją nową pomadkę z MUA . Którą pokazywałam ostatnio w zakupach . 
Nie nakładałam jej grubą warstwą  i dodatkowo lekko zmatowiłam .
Zaczynam się przekonywać do czerwonych ust i zastanawiam się nad kupnem Ruby Woo z MAC
Chyba sobie zrobię prezent na święta . 
Ma ktoś Ruby Woo ?? 


A teraz spacer .. czyli coś co robię praktycznie codziennie , ale nie zawsze mam przy sobie  aparat .
U mnie prawdziwa jesień zaczęła się można powiedzieć w połowie listopada . 
drzewa zaczęły wyglądać pięknie i pomału zaczęły opadać liście . Temperatura nadal jest ok . Na tyle ,że wciąż ubieram moje conversy :) Ale botki jesienno -zimowe już kupiłam i leżą na wszelki wypadek . Pokażę je w zakupach początkiem grudnia . 
















I gumowe kaczuszki na krzakach też rosną :D 





A u Was jaka pogoda ? 

Miłej niedzieli .
Magda :) 

Komentarze

  1. Piękne ujęcia. Prosty dzienny makijaz., ale usta robia swoje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie . Pomału przestaje bać sie odważniejszych odcieni .:)

      Usuń
  2. Piękne, klimatyczne fotografie :) Bardzo pasuje Ci ten kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję ale najlepiej się czuję wściekłej czerwienia , ale ciężko uzyskać taki efekt bez rozjaśniania włosów. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty