Haul - kosmetyczny .

Cześć dzisiaj kilka nowości w mojej kosmetyczce ...



Zamysł był taki ,że będę robić jeden post pod koniec miesiąca z zakupami . Ale wróciłam dzisiaj z kilkoma rzeczami ze sklepu usiadłam i zobaczyłam jeszcze 3 rzeczy z zeszłego tygodnia i mówię kurde ,, planuje zrobić ''ubraniowe'' zakupy pod koniec miesiąca i gdybym zrobiła o tym jeden post to było by tego tyle , że nikt by tego nie przeczytał .
Więc postanowiłam robić to dwa razy w miesiącu .
I mnie się to lepiej pisze a Wam mam nadzieje lepiej się będzie czytać takie krótsze posty .



1. Zmywacz do paznokci z superdrug . - Cena 1,89 . Normalny zmywacz z acetonem zobaczymy jak się będzie spisywał .


2. Satin Care - pianka do golenia . Ostatnio w denku pokazywałam Wam piankę z tej firmy + Olay i chciałam ją kupić ponownie ale w superdrug wyprzedana , bo była na nie promocja . Więc wzięłam tą za 1,87.


3. Loreal Elvive - odżywka do włosów kolejne opakowanie bo ostatnie dobiega już końca a ,że znowu była promocja to 400ml opakowanie było za 1,98 .
Post o tym produkcie pojawi się już niedługo .

4. Patyczki do uszu na dziale dziecięcym - cena 0,59


5. Nivea - krem na noc . 1/2 ceny 1,89 .
Ogólnie podchodzę sceptycznie do kremów nivea kojarzą mi się one z klasycznym , ciężkim i tłustym kremem nivea . Ale wczoraj skończył mi się mój krem i musiałam coś kupić . I dałam mu szansę , zobaczymy jak się sprawdzi i czy mnie nie zapcha . Jeśli miałyście chętnie poczytam Wasze opinie .


6. Nivea Lip butter - I teraz wiem czemu je tak kochacie ! Zapach !!! o matko jak otworzyłam opakowanie to chciałam ten produkt zjeść ! . Zobaczymy jak sobie poradzi z nawilżaniem.
Cena ; 1,98 i chyba to była promocja ale nie jestem pewna.


 7.Rimmel - lakier do paznokci w odcieniu 320 Rupid Ruby - na zdjęciu wygląda na wściekłą czerwień ale jest to piękne bordo .
Dostałam za darmo w superdrug trwa promocja 3 za 2 . Normalna cena to 2,99


8.Maybelline - Colossal Volum Express Maskara Smoky eyes - Ogólnie lubię te maskary z tej serii , tylko wymieniam serie . Colossale u mnie się na ogół sprawdzają . Zobaczymy jak będzie z tym . Cena ; 6,99.

9. Rimmel- Apocalips  pisałam o tym produkcie tu klik.

10. MUA - "czerwona" pomadka . Jak już zaczęłam eksperyment z mocniejszymi ustami to na całego . Zresztą cena tej pomadki to tylko 1 funt . Więc czemu nie . Nie jest to jednak czerwień jak produktu z Rimmela .


Na górze Rimmel .
Na dole MUA .

Niby niedużo zakupów ale jeśli chciałabym zebrać pod koniec miesiąca wszystko do kupy było by tego chyba za dużo :) 

Znacie coś z powyższych produktów ? 

Udanego weekendu ! 

Komentarze

  1. jakie mocne kolory pomadek, dla odważnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczę się je nosić i nie chować usta w szalik :D

      Usuń
  2. Ale fajne zakupy ;)
    Może ja się też odważę na takie kolory kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbować nie zaszkodzi a może akurat to coś dla Ciebie , Ja się czuję coraz pewniej :)

      Usuń
  3. Mam jeden lakier do ust marki Rimmel, w odcieniu Stellar. Uwielbiam jego soczysty kolor, jednak chwilowo rzadko go stosuję. Jakoś nie lubię nakładać go jak idę do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda kolory tego typu nie są jak dla mnie na każdy dzień .:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty