Thrigby Hall Wildlife Gardens- Zoo

Hej dzisiaj coś przyjemnego i lekkiego a mianowicie zdjęcia , w dodatku moje ulubione bo zwierzaki ... Oczywiście wolałabym je widzieć na wolności w środowisku naturalnym no ale cóż mamy Zoo ..




Kocham zwierzęta , uwielbiam je obserwować i przebywać w pobliżu . Kocham fotografię , jestem totalną amatorką .
Te dwie rzeczy wykonywane w jednym czasie sprawiają mi największą frajdę 
zazwyczaj przy takiej możliwości nie wyjdę z takiego miejsca cały dzień.
I teraz było tak samo .
Jest to małe zoo , z niewielką ilością zwierząt (w porównaniu do klasycznych ogrodów zoologicznych ) ale jest piękne i czyste, z tego co mi wiadomo  w posiadaniu jakiegoś małżeństwa .

Niektóre zdjęcia są poruszone (jeśli ktoś wie o czym mówię )
Ale fotografia zwierząt do łatwych nie należy . Nie powiemy ej Ty małpo nie ruszaj się ! xD 

Ale mimo to uwielbiam to . I tak naprawdę na ponad 200 zrobionych zdjęć tego dnia tylko z około 10 jestem zadowolona . 
Cały czas się uczę sztuki fotografii .








Pokrzyczmy może sobie pójdzie ... !!





Ale modelka ze mnie :D




Gdzie tak blisko z tym aparatem ..




 A ten kakadu się we mnie zakochał .
Patrzył o tak *_* i śpiewał , strasznie mu się podobało głaskanie i nie chciał mnie puścić dalej .



Ten ptak strasznie zainteresowany był aparatem o mały włos a rozbił by mi dziobem obiektyw .







Co sie gapisz ?







Idź sobie ! Ja się wstydzę .



A Wy jakie macie hobby ? 
Pozdrawiam .

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty