Tangle Teezer "Elite "- hit czy kit ? moja opinia .

Tangle Teezer  szczotka marzeń , Jak sprawdziła się u mnie ? 
Kupiłam bo chciałam zobaczyć czy to taka idealna szczotka , szczególnie ,że mam problem z rozczesywaniem włosów.

Ale najpierw słowa producenta :
Szczotka do rozczesywania wszystkich rodzajów włosów , na sucho i mokro bez ciągnięcia i wyrywania włosów.


Cena : 8:51 funta.(kupiłam na amazonie ) stacjonarnie ok.10-11 funtów.
Wiem ,że w Polsce możecie dostać za około 35-40 zł.

Wygląd ;
Szczotka wykonana z plastiku , lekka na środku wybite logo.
Kształtem przypomina fasolkę jeśli tak można to nazwać.
Dzięki czemu bardzo bardzo dobrze się ją trzyma. 

Szczotka Elite jest wygięta w łuk ( kształt bardziej dostosowany do głowy).
Szczotka ma krótkie i długie ząbki .
Tangle Teezera nie należy kłaść ząbkami w dół .








 Opinia.
wszystkie opinie jakie czytałam bądź widziałam były pozytywne i dlatego postanowiłam zakupić ten produkt . I szczerze dla mnie nie jest to żaden hit . Kitem też nie jest . Zdecydowanym plusem jest kształt jak już napisałam wcześniej bardzo dobrze się ją trzyma . Ładnie również rozprowadza odżywkę czy olejek na całej długości włosów .
I samych superlatyw chyba koniec z mojej strony.


Mam długie, grube ,gęste i kręcono -falowane włosy . Nie są łatwe w rozczesaniu .
Normalnie włosy rozdzielałam na kilka partii i zaczynając czesanie od dołu .
t
I z TT dużo się nie zmieniło . 

Włosy na mokro: to totalna katastrofa próbując rozczesać od nasady wyrywam sobie połowę włosów i ciągnie strasznie . 
Musze dzielić włosy na 2-4 partie i również zacząć od dołu . 

Włosy suche :
Tu troszkę lepiej , włosy mogę zacząć rozczesywać od nasady ale muszę je rozdzielać na 2 partie .
Szczotka mimo wszystko ciągnie włosy i dla mnie najlepiej jest trzymać włosy wyżej niż czeszę . 



Faktem jest ,że wyrywa mi trochę mniej włosów , ale mimo to u mnie nie jest to hit ani nie jest kitem ,ponadto już mi się troszkę wygięły ząbki mimo ,że nie kładę szczotki ząbkami w dół , myślę ,że spowodowane to jest właśnie "szarpaniem " włosów .

Jeśli posiadacie Tangle Teezer chętnie poczytam Wasze opinie . 
Do tej pory widziałam tylko jeden filmik na YT gdzie dziewczyna miała podobną opinie do mojej . 

Przepraszam za troszkę chaotyczny post .

Komentarze

  1. Dla mnie także średnia opinia. Ani kit, ani hit. Jedyny plus to kształt - nic poza tym. :-) Na mokro u mnie także tragedia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam że zostanę zasypana pozytywnymi opiniami. I będzie ze dziwna jestem .

      Usuń
  2. No i wybiłam już sobie ją z głowy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zeberko powiem Ci ze jak widziałam Twoje włosy na blogu prawdopodobnie. Miałabys podobną opinię. :/

      Usuń
  3. To normalne, że ząbki z czasem się wyginają. Mimo wszystko, szczotka nadal spełnia swoją funkcję : Ja ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje się wygięły po około 10 dniach to chyba za szybko :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty