Lovely Classic w odcieniu 204.

Hej dzisiaj lakierek , jeden z ulubionych . 

 


 Zacznę od tego ,że z lakierami Wibo bywa u mnie różnie . Albo trafię na totalnego bubla albo się zakocham . W tym przypadku to drugie . Kupiłam będąc ostatnim razem w Polsce i wzięłam w pośpiechu bo mój essence w odcieniu nude się skończył a chciałam coś podobnego .
No wcale nie przypomina lakieru z essence .

Cena ; 5,99zł za 8 ml produktu .
Konsystencja jak dla mnie super nie za gęsta ani zbyt wodnista .
Pędzelek taki jak lubię szeroki .
Dwie warstwy wystarczą do pokrycia paznokci i uzyskania koloru.
 Jest to piękny odcień nude można powiedzieć ale wpadający w róż . 
Lakier bez top coatu trzyma się 3 dni bez odpryskiwania , po 3 dniach zaczynają się zdzierać końcówki ale na tyle lekko ,że można go jeszcze jeden lub dwa dni zostawić na paznokciach .







Mam z tej serii jeszcze jeden lakier o którym pisałam tutaj klik.

Stwierdzam ,że jak pojadę do Polski na święta to muszę się zaopatrzyć w szafie Lovely w więcej lakierów z tej serii bo spisują się świetnie na moich paznokciach a za taką cenę to coś świetnego .

Miałyście jakiś lakierek z Lovely ? 
Lubicie lakiery w odcieniach nude ? 

Miłego dnia ,




Komentarze

  1. Bardzo delikatny i dzienny kolorek. Idealny do pracy :)

    Sama nigdy nie miałam lakierów z tej serii. Może kiedyś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie delikatny i dzienny . Polecam wypróbować . :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty