Jesienno -zimowa ubraniowa chciejka !

Hej dzisiaj mało pisania dużo zdjęć . Chciejka czyli rzeczy które bardzo chętnie przywitam w mojej szafie ...




oto kilka  przykładów rzeczy którymi jestem zainteresowana . Są to ogólnie rzeczy które i tak muszę kupić a nie jestem zdecydowana które bo za dużo tego wszystkiego wszędzie ,.
Botki , ciepły sweter w który się można wtulić , kurtkę , parkę albo płaszczyk i,komin bądź szal , torebka i gumiaki .


Matalan:







Tesco:





New look:







To chyba wszystko . Największy problem mam jednak z butami . Nie wiem czy chcę na obcasie czy nie . Ze zdobieniami czy bez .


A Wy macie już swoją chciejkę na sezon jesień - zima ? 

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

Komentarze

  1. Ja sztybety wybrałam płaskie, klasyczne, codzienne. Zależy gdzie będziesz w nich śmigać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztyblety mierzyłam ale na były wąskie ja lubię jednak mieć trochę luzu w butach może spróbuję w innym sklepie .
      Ale to dobra opcja pasują w sumie do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Świetna chciejlista : Sama chętnie bym się zaopatrzyła w kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko wygrać w totka i "dawaj" na zakupy :D

      Usuń
  3. Mi udało się ( nareszcie! ) zakupić botki na jesień :) W środku mają milusie futerko, dzięki czemu nie zmarznę w stopy.

    Ogólnie to przydałaby mi się jeszcze kurtka jesienna - grubsza od skóry, a cieńsza od zimowej. Jednak i tak mam za dużo innych wydatków, więc poczekam z jej zakupem ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty