wieczorny spacer .

Dzisiaj wieczorny spacer po plaży .. 






A to jeszcze kilka zdjęć z festiwalu łodzi który był w zeszłym tygodniu ..






Wczorajszy spacer ,,, ostatnio po prostu nie mam nic co mogłabym napisać o kosmetykach, kilka rzeczy testuję , denko się zbiera a ostatnie zakupy pokazywałam Wam niedawno .
Także spaceruje z aparatem w ręku i robię zdjęcia i będę Was nimi zasypywać ... sorki .

A tak poza tym planuję kupienie nowego  obiektywu , mianowicie Nikona AF-S 50mm 1.8

Posiadam kitowy Nikon 18-105 ale to mi już chyba nie wystarcza .Planuje zrobić sobie sama od siebie prezent na gwiazdkę , zastanawiam się nad kupnem nowego albo używanego ..
Jeśli ktoś posiada chętnie przeczytam opinie :)

A teraz do rzeczy spacer ..

















Dzisiaj też gdzieś pójdę  na spacer ale nie wiem czy chce mi się brać aparat niestety bywa to tak ,że jak nie wezmę to akurat jest coś ciekawego do fotografowania ;D 


A Wy jakie macie plany na niedziele ? 

Komentarze

  1. Super zdjęcia, też mam w planach kupienie tego obiektywu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ma dość pozytywne opinie jak na obiektyw w takiej cenie :)

      Usuń
  2. Wiesz co, zazdroszczę Ci miejsca zamieszkania ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ale piękne miejsca można znaleźć w każdym mieście . :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty