mini mini Denko ! Denko wrzesień ,

Cześć dzisiaj denko ! 

 

Dzisiaj króciutki post bo malutkie denko ..
ze względu na przeprowadzkę wszystko starałam się zużyć jeszcze w Czechach bo nie chciałam tachać ze sobą "połówek"



1. Płyn micelarny BeBeauty- Mój ulubieniec , kocham za działanie ,cenę i wydajność . Robiłam też recenzję klik

2. Ziaja - szampon redukcja łupieżu - i następny mój numer 1 . Szkoda ,że się skończył , ale jak tylko będę w Polsce na święta zrobię zapas . Recenzja dostępna tu .

 3. Vademecum - pasta do zębów - mam wrażenie ,że już kiedyś u mnie była , pasta jak pasta , ale raczej nie kupię ponownie . 

4. TRESemme- odżywka do włosów farbowanych , bardzo podoba mi się możliwość kupienia miniaturki produktu którego nie znam . 
Potrzebowałam czegoś co pomoże mi w rozczesywaniu włosów bo bez nałożenia czegokolwiek na moje włosy po ich umyciu rozczesanie ich graniczy z cudem . 
Rozczesać pomagała , i była dość wydajna bo opakowanie 100 ml starczyło mi na 5 może 6 użyć . Problem polegał jednak na tym ,że strasznie obciążała moje włosy. Nie kupię ponownie .


 5. Adidas dezodorant natural spray - strasznie lubię ten produkt , kiedy nie chce używać perfum ten produkt jest idealny , zapach również i jest dość wydajny i niedrogi .


6. Ziaja - masło kakaowe -maska do włosów wygładzająca - no i tu jest pół na pół . 
Niewydajna  , z rozczesaniem włosów była katastrofa , ale !! bardzo ładnie ' Odżywiała " ,że tak to nazwę , włosy ( kiedy już mi się je udało rozczesać ) piękny blask , piękny zapach i jest tania . Ale może ktoś powie ,że głupia jestem ale ze względu na to ,że musiałam pozbawić się połowy włosów zanim były one rozczesane nie kupię jej ponownie , bo odżywiam włosy olejowaniem a odżywka czy w tym przypadku maska u mnie  musi mi ułatwić zadanie w rozczesywaniu . 



I to tyle , mówiłam ,że krótko i mało ! :) 
Miałyście któryś z tych produktów ? 
I jak Wasze zużycia ? lepiej niż moje ? 

Pozdrawiam Magda . :) 

Komentarze

  1. znam tylko micelka - lubię :) I adidasa - też bardzo ładny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło kakaowe to dla mnie zapach okropny. Nienawidzę zapachu kawy, orzechów, czy wanilii - podziwiam lubiących ten zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za to wszystkie te zapachy które wymieniłaś uwielbiam :)

      Usuń
  3. Fajne denko :) Ja jak zwykle nie mogę go zrobić :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dlaczego ? brak czasu czy brak zużyć > ? u mnie ostatnio kosmetycznie ciężko nie wiem czemu ..
      :(

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty