Got2b - arganowy olejek do włosów Recenzja .

Cześć dzisiaj mam trochę czasu i pomyślałam ,że napiszę słów kilka o olejku do włosów Got2b . zapraszam... 

 Opakowanie i cena :
 Opakowanie 50 ml , plastikowe z wygodną w użyciu pompką w regularnej cenie to koszt ok. 30 zł (6 funtów)
mi udało się kupić na promocji za 3 funciaki .


Obietnice producenta .
Olejek arganowy do stylizacji i regeneracji włosów, zwiększający połysk. Olejek służy do wygładzania nieposkromionych włosów, pomaga przywrócić włosom jedwabistą gładkość oraz wysoki połysk, podkreślając zdrowy, naturalny wygląd.
olejku możemy używać na mokre włosy , lub na suche włosy w celu stylizacji .

Wydajność;
Pokazałam Wam ten produkt miesiąc temu w moich zakupach , i od tamtej pory używam go po każdym myciu włosów tj. 3 razy w tygodniu , czyli użyłam go ok. 12 razy od momentu zakupienia . Za każdym razem używam 2 pompki i zużycie jest takie jak na zdjęciu na dole .

Konsystencja , kolor ,zapach i aplikacja;

Konsystencja no olej jak olej ktoś by mógł powiedzieć , nie do końca nie jest to jak olejki których używamy np. do ciała z alterry czy alverde . Jest to zdecydowanie gęstszy i taki bardziej lepki olej bym powiedziała .Pachnie przyjemnie , lekko wyczuwalny na włosach , kolor natomiast jest żółty jak miód .
Aplikuje się go przyjemnie , ja rozcieram w rękach i wcieram we włosy od  ucha w dół. 
Na zdjęciu jedna pompka. 


Podsumowanie i moja opinia:
Kosmetyk zakupiłam ze względu na to ,że moje włosy potrzebują odżywienia i nawilżenia po farbowaniu owszem ale przede wszystkim po umyciu ich jest katastrofa z ich rozczesaniem .
W moim przypadku olejek pomaga rozczesać mi włosy oczywiście jakieś małe awarie się zdarzają ale nie jest to tak jak bez aplikacji niczego :/ ałłł.
Jak już wspomniałam aplikuje dwie pompki i to w zupełności wystarcza , nie obciąża moich włosów , nie skleja włosów i nadaje im delikatnie blask , ładnie dba o końcówki . Mam falowano - kręcone włosy i produkt ładnie stylizuje - układa moje loko-fale :D . Włosy nie są z jednej strony proste a z drugiej pokręcone tylko "równomiernie"  pokręcone i ułożone :) . Wydajny .

Się rozpisałam . Produkt mogę serdecznie polecić , oczywiście trzeba znaleźć swoją 'porcję' bo jak sie przesadzi potrafi obciążyć włosy .
Nie mam porównania z wszystkimi tymi olejkami typu syoss itd . 
Jeśli miałyście produkt tego typu bądź ten chętnie poczytam opinie . 

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ja mam taki olejek z GoldWella. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie stosuję olejek do włosów firmy Sayoss i jestem zadowolona. Gdy mi się skończy, to przetestuję ten. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeśli go gdzieś zobaczę w jakiejś fajnej cenie to chcę przetestować ten z syossa .
      bo nawet tego maluch za 6 funtów bym nie kupiła za 50 ml to za dużo a wiem ,że dziewczyny w pl kupowały olejek z glisskur za jakieś 15 zł .

      Usuń
  3. Olej arganowy w nadmiarze nie służy moim włosom, ale cera go kocha <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie próbowałam ..
      może jak dorwę gdzieś w czystej postaci to wypróbuję :)

      Usuń
  4. Jakiś czas temu stosowałam serum z olejkiem arganowym, ale nakładałam je tylko na moje zniszczone końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty