Spacer w nowym miejscu :)

Hej dzisiaj krótki zdjęciowy post ...  Jak wspomniałam przeprowadziłam się .. Zobaczcie gdzie 


Przeprowadziłam się do Gorleston On Sea w UK .
 W skrócie potrzebowałam wyjechać z Czech . Rozstałam się z facetem  i potrzebowałam zmiany , odeszłam z pracy spakowałam walizkę i jestem tu . 
Będę tęsknić za moimi przyjaciółmi z Czech ale jesteśmy w kontakcie i będę ich odwiedzać . Pierwsza wizyta zaplanowana na grudzień.
A teraz kilka zdjęć . ( w centrum miasta jeszcze nie byłam , pokażę Wam okolice )
























To taki niedzielny spacer :) a u Was jak niedziela ? 

Komentarze

  1. W piękne miejsce się przeniosłaś, takie zmiany są potrzebne szczególnie po rozstaniu!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważna decyzja! Piękne miejsce wybrałaś, ja sama marze o przeprowadzce gdzieś nad morze, bo Birmingham mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy na jak długo tu zagoszczę .. w Birmingham byłam tylko przejazdem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty