Lipcowe denko :)

Dzisiaj lipcowe  dość spore denko... 




Do ciała ..

1. Eveline serum do biustu - był już u mnie mój ulubieniec .. Pięknie wygładza i napina skórę , wydajny i ładnie pachnie polecam .

2. Joanna - truskawkowe masło do ciała - dostałam w wymiance , wydajne mało , dość długo się wchłania i ma dość chemiczny zapach . Mam mieszane uczucia co do niego ..

3. wellness Beauty figa i róża  -olejek do ciała - jeszcze nie skończony ale pokazuje go bo na dniach go skończę .   Dobry , piękny zapach , super nawilżenie i strasznie wydajny ..  Używam też do włosów.

Pod prysznic..


1. Johnsons - żel pod prysznic - mój totalny ulubieniec . Piękny ale delikatny zapach ,, delikatna i zbita piana , i ja osobiście nie mam problemu z suchą skórą ale ten żel wręcz nawilża .. Mam kolejny i polecam . 

2. Radox - żele pod prysznic , jak już kiedyś pisałam lubię te żele , tanie  ładnie pachną i pienią się.




3. Fruti works -Peeling do ciała -  kupiony w Tesco - nie jestem zachwycona , rzadki , przelewał się przez ręce i przez to był mało wydajny , zapach ananasów dość przyjemny ale peelingowanie marne .

4. Tesco -żel pod prysznic z miętą - wydajny i pięknie pachnący oraz chłodzący , natomiast słabo się pieni. tani. 

Do twarzy ..


1. Ingrid - tonik do twarzy - recenzja.

2. Bourjois - płyn micelarny  - wydajny , dobrze zmywał makijaż jednak Loreal jest w podobnej cenie więc raczej więcej go nie kupię .

3. Bioderma - płyn micelarny - recenzja.

4. Be beauty - peelingujący żel do twarzy - piałam kiedyś i gdzieś o nim i o jego dwóch braciach . Tani wydajny , peelinguje lekko ale ogólnie jestem zadowolona .

Inne..


1.Rexona - dezodorant - Pięknie pachnie ,wydajny i niedrogi .

2. Spray do stóp z balea - używany w ramach odświeżenia , wydajny nie kosztował dużo  i w swojej roli się sprawdzał .


To tyle .. pokazałam dwa niewykończone produkty ponieważ na dniach je zużyję a jak już wspomniałam w poprzednim poście czeka mnie przeprowadzka i mam ograniczony bagaż wiec chcę zużyć jak najwięcej i nie brać ze sobą połówki opakowania .. 

A Wam jak poszło denko? 
Używałyście coś z powyższych produktów ?

Buziaki M :* 

Komentarze

  1. Nieźle wycisnęłaś to serum do biustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tak je lubię .. :) a nie mam do niego dostępu .. :(

      Usuń
  2. kosmetyki eveline sa w uk dostepne, czesto w polskich sklepach, lub na ebay, no ale na bay droooogo;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale w chwili publikowania tego posta mieszkałam jeszcze w Czechach :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty