Haul - misz masz :D

Hej ! wracam do Was z małymi zakupami .



Dzisiaj parę rzeczy kupionych w ostatnich dwóch tygodniach , ubrania i kosmetyki .

Ostatnio zaczęło robić się chłodniej a z racji tego ,że przyjeżdżając tu nie wzięłam dużo rzeczy (tylko 20 kg )
potrzebowałam jakiejś jesienno -wiosennej kutatały .
Długo nie szukałam i mój wybór padł na parkę ze sklepu Matalan .
 Kupiłam za 22 £.





Drugą rzeczą kupioną w zeszłym tyg była bluzka a właściwie t-shirt który chciałam długo. 
T-shirt z wilkiem. 
znalazłam sklep z rzeczami typowo Amerykańskimi np . kowbojskie buty z prawdziwej skóry , paski ale nie tylko były tam też rzeczy z motywem indiańskim i wymarzona koszulka z wilkiem ale jak zobaczyłam cenę to mi sie odechciało . 24.99 £. Stwierdziłam ,że za koszulkę tyle nie dam i poszłam dalej , kilka sklepików dalej znalazłam również już nie taką wymarzoną ale wilk  jest , tamta była czerwona jakby stara ta tylko czarna no ale nie zawsze ma się co się chce a ta kosztowała tylko 11.99 £.

Przód

 Tył


 I kupiłam jeansy zwykłe przecierane ale ich nie ma co pokazywać normalne spodnie . (są na zdjęciu niżej.)
Pokażę Wam jak się prezentuje całość bo miałam już na sobie ..
tak oo.  

A teraz zakupy z tego tygodnia .

PRIMARK.
Powiem tak primark ma lepsze i gorsze rzeczy jak wszystkie sklepy .. nie ma co brać wszystkiego bo tanio . Wiedziałam ,że wyjdę z czymś było strasznie dużo rzeczy które mi się podobało i w dobrych cenach ale stwierdziłam ,że jeśli mam to kupić bo tanie a nie wiem czy to założę więcej niż raz to raczej kupię to co wiem ,że będę nosić . 
Duży sklep , dużo rzeczy i co za tym idzie dużżżżooooo ludzi :/

Dziurawy sweterek ..


Ciężko było go pokazać inaczej ale jak go ubiorę wstawię zdjęcie ..


I jako ,że sweter z dziurami musiałam coś pod niego kupić i wybrałam długą zwykłą podkoszulkę  w niebieskim kolorze . 


 Turban na włosy , pisało 1.50 £. a przy kasie tylko 0.90.p

I własnie go użyłam i już pękła gumka którą zaczepiacie o diamencik , ale to chyba bo mam za dużo włosów ;D , i tak będę używać bo przynajmniej nie niszczę  sobie ręczników farbą do włosów a taki  wydatek to nie wydatek . 






I mała świeczka , o pięknym zapachu za 1 £.




New look. 
Poszłam po spodnie wyszłam z sandałami .
Nawet jeśli już ich nie założę w tym sezonie to na następny rok jak znalazł a kosztowały tylko 5  £ przecenione z bodaj 14.99  £. więc się opłacało a sandałów nie przywiozłam z Polski .


Kosmetycznie .

Nie wiem czemu zdj, są obrócone . ???
Farba właśnie ją idę zmyć bo zaraz mi włosy wypadną .. 
chyba coś koło 6  £. 

Olejek do włosów got2b , myślę ,że olejek z tej firmy będzie jak każdy inny ten ma dość małą pojemoność bo tylko 50 ml ale kosztował 3  £. a ja potrzebowałam czegoś po czym bedą mi się włosy lepiej rozczesywać i mam nadzieję ,że się sprawdzi . 

* Krem do stóp z masłem shea i witaminą E ( kupiłam w zeszłym tyg te dwa produkty) 
krem kosztował 2,49  £ o ile dobrze pamiętam i jak go otworzyłam pomyślałam no tak nic nie robiące coś w tubce . Strasznie rzadki i dlatego moje obawy a jestem pozytywnie zaskoczona bo pięknie nawilża i zmiękcza skórę stóp .
*Krem do rąk za 1  £ z rękoma nie mam problemu i dlatego u mnie nie widzicie zbyt często tego typu produktu ale ostatnio mam ręce strasznie suche może to przez tą wodę ??? 
Produkt przyjemny , szybko się wchłania i ładnie nawilża .


Woda toaletowa CK in2u - jeśli ktoś miał to wie ,że to przyjemny i delikatny zapach . Powrócił do mnie po latach bo będąc na wycieczce ( dowiecie się we wtorek gdzie byłam ) kupiłam go na strefie bezcłowej więc tak naprawdę za parę groszy bo za 50 ml zapłaciłam 10  £ A jego normalna cena to od 17 - 24  £. 
Gdybym miała dać za niego pełną cenę to raczej dorzucę sobie trochę kasy i kupie moje ukochane perfumy od Armaniego . ( ale te mam zamiar kupić na bezcłowej jak będę wracać ze świąt ) .

 

Żeby jeszcze tak zużywanie szło mi jak kupowanie to byłabym zadowolona :P

A u Was jak więcej nowości czy zużyć ?? 
 Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Ja podczas swojej wizyty w Primarku zakupiłam sobie chyba 3 rzeczy - spodnie, sweterek i zestaw majtochów :P Z tego pierwszego jestem średnio zadowolona - spodnie są czarne i brudzą moje ciało, jak i bluzki, które mam na sobie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda . a miałam kupić tam spodnie . Bo dużo ludzi sobie je chwali właśnie szczególnie czarne . Ale jak farbuja to nie fajnie . :/ ciekawa jestem czy mój sweter sie nie rozciagnie po pierwszym praniu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty