Denko CZERWIEC

Cześć dzisiaj DENKO ... 



Długo nie było denka , ale stwierdziłam ,że nie będę pokazywać zaległych ale pokażę czerwcowe . :)


Dużo razy widziany u mnie ulubieniec żel do twarzy Bebeauty - uwielbiam !


Ziaja mleczko do ciała - dostałam w ramach wymianki .Strasznie przypadł mi do gustu , ładnie nawilżał był taki półgęsty , jedyny minus to opakowanie . Kiedy produkt już się kończy nie ma siły żeby go wydostać za pomocą pompki . 


essence - eyeliner  strasznie go lubię , super cena , bardzo dobra trwałość . Ten się przeterminował i wyrzucam połówkę bo już wysycha . 

 Radox -żel pod prysznic . Piękny zapach ,super cena , wydajny  i świetnie się pini .

Balea -olejek pod prysznic , byłam średnio zadowolona , słabo się pienił i tym samym mało wydajny .Nawilżenia brak .

Nivea -żel pod prysznic , no to już katastrofa jeśli chodzi o wydajność . miałam go może dwa tygodnie , pienił się średnio i zapach też nic wow .

Colgate plax - płyn do płukania jamy ustnej . Produkt wydajny , przyjemny , nie palił tak strasznie jak listerine, cena przystępna.

Pasty Colgate - lubię te pasy , kupuję prawie zawsze , cena przystępna , wydajność ok .
  
Giorgio Armani - Acqua di Gioia moje kochane perfumy ! uwielbiam ich zapach , cena niestety powala. 

Lady speed stick -Lubię ten żel , ale tylko  z tej serii Ph active , pięknie pachnie , bardzo wydajny i zmniejsza u mnie potliwość , minusem jest jednak to ,że nie wchłania się szybko .

Garnier - antiperspirant - kupuję dość często , ładny świeży zapach , cena przystępna ale mam wrażenie ,że jak go używam długo to troche wysusza. 


Joanna -serum do końcówek włosów - kupiłam i jestem zadowolona , produkt tani , pięknie pachnie i końcówki są wygładzone i lśniące niestety jakoś szybko się skończył . 

Balea -  spray do stóp , używałam po prysznicu w siłowni , fajne odświeżenie , wydajny przystępna cena.

Balea - krem do stóp mój  ulubieniec , robi cuda , zmiękcza naskórek i pielęgnuje stopy , cena super i wydajność również ,


Jutro do Was przyjdę ze zdjęciami z wypadu do Zoo i kilku innych miejsc . 
Miłego piątku :* 

Komentarze

  1. Miałam tylko żel do twarzy bebeauty i antyperspirant LS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie smarowalam stopy Baleą. :-). Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze masz ? czy kupiłaś gdzieś nową ??

      Usuń
  3. Ja ostatnio mam hopla na punkcie kosmetyków z ziaji. Zaciekawiłaś mnie tym balsamem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię ziaje ale trafiłam też na takie które nie są dla mnie :) balsam polecam :)

      Usuń
  4. widzę kilka znajomych produktów, szczególnie te z Ziaji bardzo lubię ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że balsam przypadł do gustu! : )
    a kremik do stóp, jeszcze od Ciebie, oszczędzam bo jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. balsamik super ! a krem tak długo oszczędzasz? ja jedno opakowanie mam miesiąc no chwile dłużej :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty