Spacer Adamov

Hej dzisiaj kolejny z moich spacerów z aparatem w ręce ... tym razem wybralismy się do Adamova ..




Spaceruję dość często ale nie tak często jak bym chciała .
Nie wiem czy ktoś czyta te wpisy i ogląda zdjęcia z moich 'wycieczek ' ja sama chetanie się na takie wpisy patrzę .
Adamov to mieścina oddalona od miejsca w którym mieszkam jakieś 20 km . Ale nie pojechaliśmy tam chodzić ulicami , pojechaliśmy bo potrzebowałam świerzego powietrza ,przestrzeni i psychicznego odpoczynku . 
Adamov jest miasteczkiem położoną na dość pagurkowatym terenie , lasy i rzeki to coś dla mnie ., Plan był taki jedziemy jak nam sie coś spodoba stajemy i idziemy na spacer . 

Stawaliśmy 3 razy w sumie zrobiliśmy kilka kilometrów po 'górach' i lasach
i mam kilka ciekawych zdjęć. 


























Lubicie takie luźne posty ?
a gdzie Wy "uciekacie" od świata kiedy potrzebujecie odpocząć ? 

Buziaki :* 

Komentarze

  1. Jak ślicznie. Ile natury :) Och przepięknie. Zazdroszczę. Ja lubię takie luźne posty :* A gdzie uciekam? Nie mam gdzie, bo mam malutkie dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc masz całe szczęście przy sobie ja jeszcze nie więc szukam go w lesie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty