Kwietniowe zakupy .

Dzisiaj małe zakupy jeszcze z kwietnia ... 


 1. farba do włosów wellaton - bardzo ją lubię nie zniszczyła mi włosów kolor czerwony mimo ,że wymywa się szybko to ta farba u mnie utrzymuje sie najdłużej ze wszystkich które do tej pory miałam .
Cena; 69 kc

2. Gliss kur- szampon do włosów u mnie widziany już nie raz .. Lubię go nie obciąża włosów ,ładnie pachnie i jest wydajny ( ta wersja)
Cena; 89kc
 1, Peeling do ciała z tesco - potrzebowałam peeling do ciała i kupiłam niestety jestem zawiedziona , prawie wcale nic nie robi .
Cena ; 99 kc
2. Żel pod prysznic radox - pięknie , pachnie , pieni się i jest bardzo wydajny ,
Cena ; 35 kc 

 Eyeliner - Ingrid- bardzo pozytywnie zaskoczona , piękna czerń, trwałość ok .
Cena ;79 kc
 Spray do stóp - spray odświeżający co tu dużo mówić ..

 I dwie pary okularów . .. kupiłam sobie soczewki i chyb brakuje mi moich bryli bo w ciągu tygodnia kupiłam dwie pary słonwcznych ... 
Pierwsza z fajnym detalem kosztowała jedyne 100 kc .. uwielbiam je. 



 A te drugie biało czarne kosztowały 79 kc .

 pa

I pepik pozdrawia :) 

Moje postanowienie 'kupować mniej'  jak widać sprawdza się :) 
A jak u Was z zakupami ???



Komentarze

  1. Madziu okularki świetne i z pewnością bedą Ci pasować. Odświeżacza do stóp używam marki Scholl. Świeży, przyjemny zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z scholl miałam krem do stóp jakiś czas temu i nie był zły ... :)

      Usuń
  2. Uwielbiam owocowe kosmetyki i mam podobne okularki ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się kupować tylko to, co jest mi potrzebne. I, o dziwo, udaje mi się dotrzymać tego postanowienia ;)

    Żele Radox bardzo lubię za ich zapachy i przystępną cenę. A szamponów Gliss Kur nie miałam już chyba ponad 2 lata! Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też idzie całkiem dobrze ale czasem się dzieje tak że 'coś' muszę mieć i kupuję :)

      Usuń
  4. super okularki :) tej wersji radoxa u siebie nie widziałam, niestety te które mam bardzo słabo u mnie wypadały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty