Marcowe denko !

Hej dzisiaj jak co miesiąc denko ..



Nie jest tego dużo ale myślałam ,że będzie jeszcze mniej .


1.Odżywka redukcja łupieżu -Ziaja - nic specjalnego jak uwielbiam szmpon tak ta odżywka pomagała jedynie w rozczesywaniu .

2. Gliss kur - szmpon który miał dodwać blask , nic specjanego nie zauważyłam , lubię te szampony bo włosy po nich są gładkie i ładnie pachną . Minusem tego tu było to ,że był strasznie niewydajny starczył zaledwie na miesiąc a to jak na 400ml krótko .



1. Dove - żel pod prysznic jakoś mnie nie zachwycił , zapach jak najbardziej ,kremowość również ale piana jak dla mnie zbyt treściwa i zbita . 

2. Palmolive -żel pod prysznic -  Brałam go na siłownie i walking . Zapach piękny problem z wydajnością dosłownie przeciekał przez palce i starczał mi tak na 6 razy więc nic super.

3. Ziaja intima - żel do higieny intymnej - ulubieniec który niestety się skończył . Wydajny bo mnie starcza na około 4-5 miesięcy , zapobiega podrażnieniom . UWIELBIAM i kupię ponownie. 

1. Pianka do golenia balea men-
już kiedyś o niej pisałam krednę facetowi , wydajna tania i nie podrażnia .


1.Paste do zębów colgate max white one - chyba lubię ja najbardziej , ładnie oczyszcza , lekko wybiela.



Ziaja 25+ krem wygładzający - Nie zauważyłam jakiś super właściwości . Był wydajny bo 50 ml starczyło mi na ponad dwa miesiące . Nie zrobił krzywdy ale też nie zachywcił .


1. Garnirt mineral - lubię ten dezodorant . Ładnie delikatnie pachnie , jest wydajny niedrogi i nie wysusza skóry pod pachami .


1. Zmywacz do paznokci Cien - lubię za opakowanie ,wydajność , zmywa dość dobrze i nie wysusza moich paznokci chociaż wiem ,że dużo dziewczyn ma z tym problem . 


1. Tusz do rzęs Maybelline The Falsies Volum - Ulubieniec , wydajna ,  uwielbiam szczoteczkę i konsystencję tuszu , efekt na moich rzęsach strasznie mi się podoba , nie kruszy się . 
Mam już kolejną :) 

U mnie to wszystko . 
Jak Wasze pustaki ??? 

Komentarze

  1. Kupilam wlasnie dezodorant z Garniera, ale najnowsza "sportowa" wersje. :-) Za 9.99zl 250ml. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze dobra cena :) nowego jeszcze nie miałam napisz jak się sprawdził :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty