L'biotica aktywne serum do rzęs - recenzja

Cześć dziewczyny ! Zapraszam na recenzję serum do rzęs ..



Każda z nas marzy  o pięknych , grubych i długich rzęsach . Ja chciałabym dwa razy więcej niż mam i dłuższe spróbowałam to uzyskać dzięki serum od L'biotica czy mi wyszło ?? zobacz . sama.

Serum kupiłam będąc w Polsce na święta i obiecałam recenzję ..nie wierzyłam że będę mięć rzęsy jak pani na opakowaniu , ale chciałam zobaczyć czy coś uzyskam .

Zdjęcia wykonane są w odstępie mniej więcej 6 tygodni . 
Ale najpierw o produkcie .

7 ml produktu możemy kupić np w aptekach ( w drogerii nie widziałam ) cena to około ;14 zł
Szczoteczka wygodna ;sylikonowa .
Produkt nakładałam tak jak zalecał producent .

a teraz moje rzęsy . Zaznaczę tylko ,że nie miałam ich jakóś lichych przed używaniem produktu , byłam ciekawa czy zadziała. No to zobaczcie .




A teraz po mniej więcej 6 tyg .


.

Moja opinia ;
Na zdjęciach może dużej równicy nie widać (cieżko zrobić je tak żeby było widać dokładnie o co mi chodzi )ale ja różnice  widzę .Moim zdaniem rzęsy mam grubsze i gęste po tej 6 tyg kuracji .Ponadto produkt nałożony pod maskarę "pomaga" w nakładaniu , rozczesywaniu i nie sklejaniu rzęs .
Nie podrażnił moich oczu , jest dość wyjdany bo jeszcze coś tam zostało , nie gęstnieje .
Może u kogoś kto ma rzęsy słabe i ma ich mniej i efekt będzie bardziej widoczny .
Osobićie produkt polecam . Kupię ponownie . 
Polecam też poczytać opinie na wizaz . 

Miałyście może to serum ? Albo może używacie czegoś innego ? Polecacie coś ? 

Komentarze

  1. Ach, ciesze się gdy czytam recenzje o serum do rzes, bo moje sa dlugie, grube. :-) Nie musze uzywac niczego, oprocz tuszu dla uzyskania podkreslenia oczu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam tego kosmetyku. A jako odżywki do rzęs używam... pomadki z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ciekawy pomysø nigdy o tym nieslyszalam ..

      Usuń
  3. Mam to serum, ale nie używam, zawsze zapominam Kurcze, muszę zacząć o tym pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je mam położone obok tuszu do rzęs inaczej też bym zapomniała .. daj znać jak się sprawdziło u Ciebie :)

      Usuń
  4. Używałam do tej pory innych, ale ten też wygląda ciekawie :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty