Denko luty .

Zapraszam na denko .




Mam wrażenie ,że zużywam tego coraz mniej ...

twarz.

1. bebeauty- płyn micelarny - UWIELBIAM . Recenzja. Jeśli będę w Polce muszę zrobić zapasy . 
Serdecznie polecam wypróbowanie jeśli jeszcze nie miałyście. 

2. Rival de Loop - Płyn do zmywania makijażu - dostałam w wymiance i produkt jest dość przyzwoity , zmywa ładnie ( nie wszystko ) , jest wydajny , nie podrażnia oczu ale trochę mni wysuszył . Mam jeszcze jedno opakowanie .

3. LaRoche -Posay -Effaclar duo - kiedyś już miałąm próbkę tego kremu i po 2 dniach już widziałam różnicę teraz NIC. Ciężko mi ocenić produkt po tak małej próbcę korci mnie kupić pełnowymiarowe opakowanie ale nie wiem czy jest tego warte .

4 . LaRoche Posay- Effaclar -mat - podobne odczucia co do poprzednika.

5. Labello - ochronna pomadka do ust - zdecydowanie uwielbiam ,ubustwiam , kocham . Pomagała w najgorszych momentach , wydajna , ładny delikatny zapach . Mam juz kolejną :)

Prysznic 


1. Mydło pod prysznic Ziaja blubel - Zapach ,zapach zapach ! uwielbiam produt , wydajny , pięknie się pienił , nie wysuszał i cena o tak . Polecam !

2. Ziaja -redukcja łupieżu - Szampon o którym cały czas mówię i uwielbiam . Recenzja.
Skończył mi się i ubolewam bo do Polski wybiorę się dopiero na wakację a ten produkt niesamowicie uspokajał moją skórę głowy . Kupię na 100% ponownie. 

Włosy.


1. Farba do włosów Wellaton - denerwowało mnie już farbowanie włosów szamponami , mimo że broniłam się przed farbą do włosó nie mogłam kupić odcienia szamponu który by mnie satysfakcjonował . I zobaczyłam farbę i zakochałam się.
Starczyło mi jedno opakowanie i byłam w szoku , piękny kolor , nie zmywa się jakoś ekstremalnie szybko co czerwone odcienie lubią robić , Nie zniszyczyła mi włosów i nie jest droga . Kupię ponownie .

Jama ustna .



1. blend-a-med  - Bardzo przyjemna pasta , wydajna nie droga i ładnie oczyszczająca .
2. Colgate - do past z tej firmy wracam zawsze lubię je za ładne oczyszczanie cenę i wydajność ale ta akurat szkończyła się strasznie szybko nie wiem czmu ,.. 

To by było całe moje denko . Mam wrażnie,że co miesiąc zużywam mnie a przeciaż myję się, smaruję itd tak samo jak zawsze ? Dziwne :) 
Cieplutko pozdrawiam Magda :)

Komentarze

  1. Z Rivala mialam pianke oczyszczajaca. Dosc tania, a byla naprawde dobra. Z Laroche mialam ta wode, jak ona sie zwie (wpadka :D) i pianke oczyszczajacą, aleoprocz wysokiej ceny to zadnego pozytywu nie znalazlam. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty