Styczniowe Denko .

Cześć . Dzisiaj kolejne  denko - ZNOWU . Bo nie wiem kiedy a dzisiaj już luty !






Nie jest tego dużo ale ostatnio nawet nie kupuję zbyt wiele . Staram się zużyć to co mam bo zapasów mam sporo .




.Prysznic
1. Żel pod prysznic Original Source o zapachu czekolady i pomarańcza -
W opakowaniu piękny zapach , ale pod prysznicem jakoś się ulatniał , pienił się średnio i równie średnio był wydajny .
Cena - 6zł
Dostępność - drogerie.
Czy kiedyś kupię - pewnie tak , ale skuszę się na inny zapach .

2. Ziaja odżywka intensywne nawilżanie -
Intensywnego nawilżania nie zauważyłam , ładny zapach , wydajna ! nawet bardzo , pomagała w rozczesywaniu i to chyba wszystko.
Cena; 6,90zł
Dostępność ; sklep ziaja , drogerie .
Czy kupię - mam ale nie tą . Dostałam w gratisie do szamponu przeciwłupieżowego .

3. Peelingujący żel pod prysznic Balea - zapach w opakowaniu fajny ale pod prysznicem bardzo mdły .
Wydajny , miał w sobie dość spore drobinki natomiast nie były one ostre .
Cena ; 30 kc ( ok. 5-6 zł)
Dostępność ; Drogeria DM , oraz internetowe drogerie .
Czy kupię ponownie ; Ten raczej nie , ale żele z Balea na 100%

4.Bebeauty sól do kąpieli - uwielbiam , pięknie pachnie , zabarwia wodę , osobiście używam do wymoczenia stóp ,(wanny nie posiadam :(  )  . Ta akurat to kwiat lotosu i jak dla mnie pachnie najlepiej z tych dostępnych .
Cena ; 4 zł
Dostępność ; Biedronka
Czy kupię ponownie;  Już mam !


Jama ustna .

1 Colgate Total - Lubię pasty Colgate ,  jedna taka tubka na dwie osoby ( w moim domu) starcza na 2-3 tyg .  Fajnie oczyszczała , co można powiedzieć więcej o tego typu produktach ?
Cena ; 55 kc  (8-9 zł)
Dostępność ; drogerie .
Czy kupię ponownie ; Kiedyś tak .

2. Colgate Max White One - Podobnie jak Total w kwestii wydajności i oczyszczania , natomiast to plusem jest to ,że zauważalne jest lekkie wybielenie zębów , oczywiście nie będzie to efekt wybielania u dentysty ale efekt delikatny .
Cena ; 70 kc (11-12 zł)
Dostępność ; drogerie
Czy kupię ponownie ; Pewnie tak lubię pasty z tej firmy .


Odświeżenie
1. Lady speed stick - był w ulubieńcach roku , nie zostawia plam na ubraniu ,zawsze biorę ten zapach (ph active) bo pachnie cudownie , super odświeżenie w ciągu dnia , nie wiem czy to zasługa jego czy też jego brata w żelu ale zauważalna jest mniejsza potliwość .
Cena ; 55 kc (8-9z zł)
Dostępność - drogerie
Czy kupię ponownie - Mam już!

2. Avon body spray - Zazwyczaj tego typu spray używam w lecie ponieważ szkoda mi perfum kiedy się człowiek kąpie 10 razy dziennie . Ale jakoś zaczęły mnie drażnić perfumy które posiadam więc postanowiłam sobie ,że pójdą w odstawkę na chwile i wygrzebałam gdzieś dwa takie produkty.
Zapach czereśnia i migdały dość słodki. Nie utrzymuje się długo , mimo spryskania się kilka razy dziennie wydajny .
Cena ; Nie pamiętam ale coś koło 10 zł
Dostępność ; Avon
Czy kupię ponownie ;  może.


Twarz

1. Ziaja nuno -antytrądzikowy krem tonujący .  Czy zapobiega trądziku raczej nie , Ale ładnie wyrównuje koloryt , jest bardzoooo wydajny bo to opakowanie miałam dłużej niż rok .
Lekki , jeśli chodzi o większe zmiany tj wypryski nie zakrywa ich ale zaczerwienienia ładnie wyrównuje i nadaje cerze zdrowy wygląd. Ja stosuję kiedy moja cera ma lepsze dni i nie potrzebuje dużego krycia . 
Cena; 9 zł
Dostępność ; drogeria natura ,  ziaja
Czy kupię ponownie ; Już mam . 


Olejowanie

1. Wellnes Beauty - olejek wanilia i macadamia - Kupiła  żeby zrobić trochę zmiany od alverde i skuszona ceną 2 za 1.  
Olejek pięknie pachniał , używałam go do olejowania włosów i na skórki paznokci . Przyjemny produkt , wydajny .
Cena ; 99 kc (15-16 zł)
Dostępność ; rossman
Czy kupię ponownie ; może.


Włosy .
1. Ziaja - próbka szampony intensywne wygładzanie - ciężko mi opisać szampon po użyciu go tylko raz . Bo ani krzywdy nie zrobił ani cudów nie było . Chyba tyle mogę powiedzieć . Otrzymałam obie próbki przy zakupach w sklepie Ziaja.

2.Ziaja  Maska intensywne wygładzanie - natomiast tu powiem coś więcej . Maska bardzo przyjemna , rozczesałam włosy bez problemu  i faktycznie poskromiła moje puszące się  niesforne fale. 
Kupię przy następnej okazji pełnowymiarowe opakowanie .

Jak Wam poszły styczniowe zużycia ? I czy Wam też czas tak szybko leci ?? 


Komentarze

  1. Miałam już prawie wszystkie zapachy z Original Source - fakt, nietrwałe, ale dla tych pięknych zapachów często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się to tylko oni mają taki wybór zapachów :)

      Usuń
  2. też mam te saszetki szampon i maskę ziaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj i koniecznie daj wiedzieć co sądzisz Ty szczególnie o masce :)

      Usuń
  3. no rety, jak Ty to robisz? ja nie potrafię zużyć chyba żadnego kosmetyku w ciągu miesiąca ;P jestem uposledzona pod wzgledem wykorzystywania kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie potrafiłam ale gromadziłam potem kosmetyki otwarte i otwierałam następne i było tego o wiele za dużo . A teraz robię na blogu denko i to ta motywacja żeby dokończyć i pokazać co i jak . Ale i tak mam wrażenie ,że wcześniej zużywałam więcej :)

      Usuń
  4. Widzę, że Ziaja i Avon u Ciebie króluję - jednak ja ani tej firmy, ani tej nie lubie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ziaja tak mimo tego że też kilka razy trafiłam na buble ale dużo kosmetyków się u mnie sprawdza do avonu nie mam dostępu ale jak tylko mogę coś na testy kupię :)

      Usuń
  5. Bardzo chętnie wypróbowałabym sól do kąpieli, ale niestety nie posiadam wanny. Ileż miłych rzeczy mnie omija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez na tym mieszkaniu nie mam ale używam jej kiedy moczę sobie nogi :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty