Nowości kosmetyczne .

Jak już pisałam w denku ograniczam zakupy kosmetyczne no właśnie OGRANICZYĆ... 
Zobaczcie kilka rzeczy którym nie mogłam się oprzeć ..







Spray do stóp Balea - producent pisze o 24 godzinnej świeżości i ochronie przed potem no nie nie wierze w to , ale lubię tego typu produkty w celu odświeżenia .
Cena; 40 kc ( 6-7 zł)



Totalny ulubieniec i produkt który kupuję zawsze kiedy się kończy . 
Recenzję macie  tu.


Podkład Rimmel Wake Me Up -kupiła mi go przyjaciółka w Polsce podczas 40% wyprzedaży w rossmanie . Na 100% pojawi się test i recenzja :) 
Cena;  40-45zł




Fabulous Lash  - maskara od miss sporty kupiłam będąc w Polce , tylko dlatego że zapomniałam kosmetyczki ... 
Cena; 7 zł
 . 

Chcecie zobaczyć test ? 


Wild&Sexy cienie do powiek - już je kiedyś miałam ale spadły i potłukły się , a będąc w kik postanowiłam ,że kupię ponownie .

Cena;55 kc


Golden Rose  Jolly Jewels - lakierek do paznokci i mimo ,że mam ich sporą kolekcję , zakochałam się musiałam kupić .
Cena ; 90 kc ( 15zł )



Coral S.O.S odżywka do paznokci - moje jak już wspominałam są w opłakanym stanie do Eveline nie mam dostępu a i tak chcę spróbować coś innego . Zobaczymy .
Cena; 69kc 7-8 zł 

Loreal - szampon do włosów w odcieniu 360 , bardzo zadowolona jestem z koloru . teraz już wypłowiał ale to już miesiąc  co go mam na włosach więc ok . Piękny kolor , miał się pojawić w denku ale zapomniałam o nim :D 
Cena ; 120 kc ( w promocji )  20-25a :) zł


To tyle .. 
Jutro postaram się wrzucić moje wrażenia o lakierku z GR albo przepis na pyszną pizzę którą będę robić dziś wieczorkiem .. 

Miłej niedzieli  buziaki Magda:)

Komentarze

  1. No tak, ja tu sobie czytam o nowościach, a na końcu wzmianka o pizzy! :D Narobiłaś mi ochoty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh jak zrobię na 100% wstawię szybki, niedrogi i pyszny przepis :)

      Usuń
  2. Dojrzałam znajomy krem - sprawdza się fenomenalnie, zwlaszczy przy systematycznej pielęgnacji. Ja odświeżacza do stóp stosuję z Scholla. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak to mój ulubieniec cieszę się ,że i Tobie się sprawdza :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy, wszystko mi się podoba. Ja też bardzo lubię te lakiery GR i również mam kilka, ale tego jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z serii paris uwielbiam ♥ najlepiej się u mnie utrzymują :)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie jak lakier będzie prezentował się na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie post ! :) tylko jeszcze trochę go ponoszę :)

      Usuń
  5. Podkład marki Rimmel był chwalony na tylu blogach i przez pewien czas sama chciałam się na niego skusić ;) Ale obawiam się tego jakby prezentował się na mojej mieszanej skórze z rozszerzonymi porami...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty