Golden Rose Jolly Jewels 115 miłość czy rozczarowanie ??

Witam . Dzisiaj lakierek ..



Widziałam już dawno temu te lakiery u innych blogerek i chciałam jakiś przygarnąć ale tutaj nie jest tak łatwo o GR. W drogerii jasmin natknęłam się na ich szafę . Mój wybór padł na lakierek w numerku 115 . 
Mleczny lakier z brokatem w różnych kolorach . 




A teraz na paznokciach .. ( te zdjecia są z przed tygodnia gdzie paznokcie były w opłakanym stanie ) 




Sam mleczny kolor jest delikatny , brokat wygląda świetnie ale szczerze powiedziawszy oczekiwałam czegoś więcej ...
natomiast dzisiaj pomalowałam lakier na biały podkładowy lakier..



Efekt kolorowego brokatu podoba mi się bo wygląda trochę jakby panokcie były pochlapane różnymi kolorami farby .ALE brak efektu WOW którego oczekiwałam . Natomiast sam lakier   nic super, już po 2 dniach odpryskuje strasznie !
Co mnie zdziwiło bo lakiery z GR u mnie utrzymują się długo i są moimi ulubieńcami . Ten  ze względu na szybkie odpryskiwanie raczej nim nie będzie .
Jako Top coat też się nie sprawdzi na inne kolory niż biały bo sam w sobie lakier ma odcień mleczny .

Cena lakieru to 15 zł więc nie tak mało czy kupię jakiś kolejny nie wiem teraz mnie kuszą Top coaty z GR z serii 3d Glaze. 
A Wy macie jakiś lakier  z tej serii i co o nich sądzicie ? 

Komentarze

  1. Jestem zdecydowanie na nie :) Jak dla mnie zbyt dziecinny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten 'słodki ' efekt się podoba ale oczekiwałam więcej :D

      Usuń
  2. Ja nie mam jeszcze żadnego lakiery z tej serii JJ, ale ten mi się nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. inne lakiery z tej serii bardziej mi się podobają :) z essie mają super linie w brokatem, ale tam jeden lakier 20 zł kosztuje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie kuszą mnie lakiery z tej serii. Chociaż to samo jest z typowo brokatowymi lakierami ;) Chyba zniechęca mnie ich późniejsze utrudnione zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery z tej serii wyglądają przepięknie, ale przeraża mnie ich zmazywanie:<

    pozdrawiam

    zapraszam
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty