Lakier z Bell

Hej dziewczyny ! 
Dzisiaj lakier  z Bell !.



 Moje paznokcie są ostatnio w bardzo złej kondycji praca praca praca i chyba to największy 
problem .

A dziś nie o tym . 
Ostatnio w biedronce dorwałam lakier z bell za 5,99zł 
W pięknym zielonym kolorze o ile się nie mylę (to jeden numerek na opakowaniu)
lakier jest w numerze 58.





 Dwie warstwy lakieru wystarczą aby uzyskać krycie , lakier ma ładne błyszczące wykończenie i trzyma się bez odpryskiwania u mnie  3 dni .  Czyli nie jest źle . 
Nie mogę powiedzieć ,że schnie szybko ale nie jest to też jakaś wieczność .


Za taką cenę jak najbardziej tak ! 
Polecam . I ciekawa jestem czy Wy mieliście już lakiery z tej firmy i jakie jest Wasze zdanie ?


Komentarze

  1. Jeszcze nigdy nie miałam lakieru z Bell :)
    Bardzo ładny kolor

    Kasieńka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam lakieru tej firmy. :-) Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam żadnego lakieru z tej serii

      Usuń
    2. za taką cenę warto spróbować a mieli dość dużą gamę kolorystyczną . :)

      Usuń
  3. nie miałam lakierów z tej firmy :) a kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. też się skusiłam na lakier bell ale jego trwałość pozostawia wiele do życzenia.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na paznokcie polecam odżywkę z wit. e firmy Sally Hansen, wg mnie czyni cuda :)

      Usuń
    2. porozglądam się za odżywką tu u mnie a lakier u mnie trzyma się trzy dni na moich paznokciach to już coś :)

      Usuń
  5. fajna zieleń - taka nietypowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor ;) 3 dni trzyma to nie tak źle;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie miałam nic z Bell. Ostatnio tego typu kolorek kupiłam z Lovely, ale jakoś nie mam go do czego nosić. Chyba wierna jestem klasycznej czerwieni na paznokciach :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty