Hakuro - czyli moje 4 cudeńka

Cześć dziewczyny ! 
Dzisiaj zapraszam na kilka słów o pędzlach Hakuro które posiadam .





Mam tylko 4 pędzle i posiadam je miesiąc ale myślę,że mogę już coś o nich powiedzieć ..


1. mój ulubieniec .
Hakuro H52 pędzel typu kulka z włosia syntetycznego , Megggaaaaa mięciutki 
Używam go do nakładania podkładu . 
Nie robi smug , jest zbity dzięki czemu produkt nie dostaje się między włosy . 
Używam go prawie codziennie , piorę dość często bo co drugi ,trzeci dzień , do tej pory nie wypadł z niego ani jeden włosek , po praniu wystarczy nadać mu odpowiedni kształt i tyle. 
Cena;35zł





2. Hakuro H13
Jajeczko z włosia naturalnego . Nakładam nim bronzer ale myślę ,że idealny będzie również do różu , 
świetny kształt sprawia ,że pędzel je precyzyjny , podobnie jak H52 dobrze się pierze i nie traci włosia.
Przyjemne włosie.

Cena;26 zł





3. Hakuro H77
To taka mała wersja H13 tyle ,że do rozcierania cieni . Mięciutkie i precyzyjne. Co do wykonania również nie mam zastrzeżeń.Takiego pędzla już długo potrzebowałam i spełnia on moje oczekiwania .
Cena 16,50 zł.




4.Hakuro H85- skośny precyzyjny pędzelek wykonany z włosia syntetycznego .
Miękki ,cieniutki pędzel którego używam do wykonywania kreski na powiekach , a żałuję ,że nie kupiłam drugiego do brwi . 
Cieniutki co pozwala na stopniowanie grubości kreski .
Cena 11zł .



Pędzle Hakuro  oraz ich ceny znajdziecie na stornie producenta .
http://makeupbox.pl/

Posiadam tylko 4 ale będę powiększać moją rodzinkę :)
Myślę ,że to był udany zakup nie żałuję i serdecznie Wam mogę polecić.

A Wy jakich używacie pędzli ? Miałyście może jakieś z Hakuro ?

Pozdrowionka i dobranoc Magda :*



Komentarze

  1. hakuro H52 chcę już od jakiegoś czasu bo jestem bardzo oczarowana flat topem który z tej firmy posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się zastanawiałam nad flat topem ale czytałam tyle recenzji i jednak H52 wygrał ! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pomyliłam się niestety mam H53:)

      Usuń
    2. czyli jego większą i trochę mniej zbitą wersję . i jak sie sprawdza ??

      Usuń
  3. Niestety nie mam jeszcze żadnego pędzla Hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupno np 1 na początek tego 'najbardziej potrzebnego :)
      ja bym ''potrzebowała'' wszystkie :D

      Usuń
  4. Chwilowo nie mam żadnego pędzla Hakuro w swojej kolekcji. Nieco przerażają mnie ich ceny. Tym bardziej, że w zeszłym roku wydałam 60 zł za zestaw bodajże 12 ( a może 16? ) pędzli Mario Luigi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario Luigi.. coś mi to mówi., no to faktycznie różnica w cenie jest . A jak się sprawdzają ? Chętnie o nich poczytam .:)

      Usuń
  5. Uwielbiam ich pędzle, mam już kilka, między innymi kabuki który jest najukochańszym moim pędzlem :)

    Kasieńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad kupieniem go ale jeszcze służy mi pędzel z elfa co prawda nie jest tak miękki ale jeszcze się sprawdza ale kiedyś go będę musiała wymienić ... :)

      Usuń
  6. te ceny mnie powalają troche, ale mam taki cienki pędzelek do kresek z inglota i dałam za niego 22 zł. a Ty za swój tylko 11 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ale mam nadzieję ,że ta inwestycja się opłaci na lata .. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty