Grudniowe denko.

Hej dzisiaj zapraszam na grudniowe denko . Dość małe nie wiem czemu ale używam wszystko tak samo a zużycia są coraz to mniejsze tak mi się wydaje .


Szampony i krem do twarzy ..
1.Szampon Ziaja redukcja łupieżu -zdecydowanie ulubieniec mam już kolejne opakowanie , robiłam o nim recenzję na którą zapraszam tu.
2. Balea szampon jagodowy - porażka na całej linii ale może to tylko u mnie bo szampon jest bez silikonów a moje włosy bez silikonów wyglądają strasznie . nie kupię i nie polecam .
3. Krem z bio olejkiem arganowym - zapomniałam zrobić osobno zdjęcie a opakowanie już w koszu .
Bardzo dobry produkt recenzję zostawiam tutaj. Kiedyś pewnie do niego powrócę ale teraz testuję Ziaja +25 .


 Żele pod prysznic .
Oba produkty otrzymałam w ramach wymianki
1.Creeme Bebauty - Kremowy żel pod prysznic o pięknym zapachu , super się pienił i był wydajny.
2. Kamil żel pod prysznic o zapachu rabarbaru - trochę się zawiodłam bo o produktach tej firmy o żelach jak i kremach słyszałam bardzo pozytywne opinie a tu klops . Zapach nie ładny pienił się średnio i nie był wydajny jedynym jego plusem było to że był kremowy .
1.Żel do higieny intymnej Intimea- kolejny produkt z wymianki  i niestety również nie dla mnie . Już kiedyś wspominałam ,że w okolicach intymnych jestem bardzo wrażliwa i ten produkt się u mnie po prostu nie sprawdza . Konsystencja bardzooo gęsta wręcz taki kisiel bym powiedziała . Nie kupię   i dla wrażliwych nie polecam .

Twarz.
1. Płyn micelarny Loreal - mój ulubieniec , delikatny , tani i wydajny . Zapraszam do przeczytania recenzji klik.  Polecam kupię ponownie ale teraz zużywam zapasy a mam ich sporo.
2. bebauty żel-krem do twarzy - kolejny ulubieniec i nie tylko ten uwielbiam wszystkie trzy wersje , świetnie zmywa makijaż , jest wydajny ( opakowanie starcza mi na ok.miesiąc ) , tani i nie wysusza skóry twarzy . Mam już kolejne opakowanie .


Dłonie i stopy .
1. Balea krem do stóp z mocznikiem - Kocham ten produkt to co robi z moimi stopami to jest niebo .
 Ładnie pachnie , zmiękcza i nawilża stopy , wydajny ( Przy codziennym stosowaniu  starcza na miesiąc ).
Mam już kolejne opakowanie. Recenzja klik
2.Krem do rąk lonea - nic super . Szybko się wchłaniał ale nawilżenie zerowe .

Paznokcie .
1.Zmywacz do paznokci Cien - Kupiłam ze względu na opakowanie ale produkt okazał się całkiem dobry . Jest minimalnie gorszy od mojej ulubionej isany , nie wysusza paznokcia całkiem dobrze radzi sobie z ze zmywaniem ciemnych kolorów problem sprawiają brokaty ale nie jest tragicznie .Zazwyczaj kupuję isane i przelewam ale teraz ...
Mam kolejne opakowanie.

Zęby.
1. Pasta do zębów Vademecum - pasta jak pasta niczym mnie nie zaskoczyła osobiście wolę Colgate .Czy zakupię ponownie nie wiem .


To by było na tyle dużo tego nie ma . 

A jak Wasze zużycia ? 
Jutro zapraszam na ulubieńców roku 2013 . 


Komentarze

  1. szkoda, że rabarbarowy żel się u Ciebie nie sprawdził, sama go miałam i zapach bardzo przypadł mi do gustu, dlatego myślałam, że i Tobie się spodoba:)
    spore denko, brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie przypadł mi do gustu za to ten z Biedronki bomba !

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty