Zdobycze z Polski .

Hej kochane !
Dawno mnie tu nie było i tak jak już pisałam nie mam ostatnio czasu ale staram się chociaż zaglądać tu i czytać co u Was nowego .
Jestem właśnie u rodziców w Polsce ale już jutro wracam do domu na święta . I raczej mimo wolnego od pracy nie będzie mnie tu ponieważ mam całe święta aż do nowego roku gości . Ale postaram się coś wrzucić :)
A teraz do rzeczy poczyniłam małe zakupy bo przecież nie byłabym sobą gdybym nie kupiła nic  :D



Niestety nie udało mi się kupić kilku rzeczy które chciałam no ale nie można mieć wszystkiego .

Ziaja .

W Ziaji chyba największe zakupy ponieważ mam jeszcze 6 takich zestawów szampon i odżywka dla znajomych z Czech bo jak wychwalałam to też chcą spróbować . Ale to moje zakupy

Dwa mydła pod prysznic Blubel.
Szampon którego recenzję możecie znaleźć tu.  Były w zestawach z odżywką gratis .
Płyn do higieny intymnej ♥ 
Ziaja nuno tonujący krem recenzja.
Krem do twarzy kozie mleko 
Krem do twarzy +25 

I dostałam próbki balsamu do ciała i kremu różanego

Biedronka 

Moje ulubione żele do twarzy ( niestety nie dostałam tego co chciałam przetestować z Tołpy )
Płyn micelarny który tak wszyscy chwalą , mam i ja ! 
I zakup automatyczny  sól do kąpieli .



Rossman  i apteka .


W aptece nabyłam serum do rzęs z L biotica niby go nie potrzebuję ale wzięłam z ciekawości i chętnie Wam zrobię recenzję więc zrobiłam już zdjęcia przed ,zobaczymy na jak długo serum starczy i wtedy się ukaże recenzja .

Żel pod prysznic original source .
I dwa koloryzujące szampony .



Internetowe zakupy .




Kupiłam kilka wosków YC.
I wymarzone pędzle Hakuro .



To by było na tyle piszcie czy miałyście może coś z tych kosmetyków i jak się sprawdziły .

I kochane Wesołych i Spokojnych Świąt . I Szczęśliwego Nowego Roku :) 





Komentarze

  1. Ziaji nie lubię, bo dla mnie słaba firma. :-) Również tobie Kochana Wesołych Świąt i częściej zaglądaj na bloga, bo naprawdę jest co czytać, tylko rzadko! :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ziaję i bardzo polecam ten krem tonujacy :-)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię Ziaję . A ten krem ulubieniec ♥

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no ja długooo o nich marzyłam :) ale i tak jeszcze kilka by się przydało . heheh kobiecie zawsze mało :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty