Wyniki rozdania !!

Hej krótkim słowem wstępu bo wiem ,że wszystkie czekacie na wyniki . Przepraszam ,że mnie tu ostatnio nie ma , ale po chorobie mam w pracy urwanie głowy nawet jutro tam idę . Już prawie tam śpię . ehhh chciałabym być tu częściej w niedzielę coś przygotuje i będzie post i może się uda coś przygotować do przodu. A teraz wyniki . 
Z internetu pobrałam program do losowania 'szczęściary' skopiowałam Wasze nicki i losujemy ..



Losowanie ..
Byłyście na liście wszystkie nie mam tego jak pokazać .. 



A wygrywa ....





Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu :) To na 100% nie ostatnie rozdanie na tym blogu pozdrawiam i gratuluję wygranej :)  i proszę o kontakt w celu wysłania nagrody..
bazylutekk@gmail.com


Magda :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty