Wycieczka do Wiednia ... dużooo zdjęć.

Hej dzisiaj zapraszam Was na wycieczkę po Wiedniu.
Kosmetyczny powrót planuję dopiero niestety na 5.01,2014  ponieważ do tej pory mam gości i ciężko robić zdjęcia i pisać recenzje ... 
5 .01 wrzucę ulubieńców roku 2013 
a 6,01 powinno się pojawić spóźnione grudniowe denko.
Ale WIEDEŃ . Mieszkam od niego jakieś 120 km a byłam tam dopiero teraz .. 
Piękne miasto naprawdę jedno z piękniejszych w jakich byłam .. 


 


































 Dziwna moda w Wiedniu ...










Miasto jest duże my przeszliśmy może 1/3 starego miasta także 
niewiele . Przydało by się być tam na np .2-3 dni . 
Jeśli macie możliwość pojechać chociaż na ten jeden dzień tak jak my to polecam bo warto..

Pozdrawiam M . 
A i gdyby mnie tu nie było do końca tego roku to życzę szampańskiej zabawy i Szczęśliwego  Nowego Roku .

Komentarze

  1. Wiedeń ach ten Wiedeń :)))) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Nigdy tam nie byłam. Urzekło mnie drzewo z serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ,, No było jeszcze z bałwanami ale nie trafione bo wiosna a nie zima :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcie, uwielbiam takie wycieczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jakbym mogła podróżuję cały czas ..

      Usuń
  4. W Wiedniu jeszcze nie byłam. Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Wiedniu, ale po Twojej fotorelacji - nabrałam ochoty na wycieczkę do tego miasta :)

    I strasznie podoba mi się to drzewko z zawieszonymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz możliwość to gorąco polecam ! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty