Fotorelacja - targi Bożonarodzeniowe Brno, Dużo zdjęć .

Hej jak już pisałam wczoraj wybrałam się wieczorem na coroczne Bożonarodzeniowe targi w Brnie.
Targi przypominały te z zeszłego roku natomiast teraz było tam więcej "straganów" gdzie można było nabyć rękodzieła i inne cudeńka których masowo nie kupimy w sklepie :) 
Uwielbiam to i ja też nie wróciłam do domu z pustymi rękoma .













































 Chciałam lampion .. chciałam ten z ikeii ale jakoś nie mam tam teraz po drodze .. może kiedyś a teraz z pomocą przyszły mi targi . Kupiłam lampion ręcznie robiony . Zakochałam się i cena też była ok 150 kc. Także coś koło 22-25 zł więc dobra cena.

 I kupiłam trzy "bombki" które dzwonią ... dzwoneczki o kształcie bombki ?? O_o no tak mam nadzieje że wiecie o czym mówię. 
W tym roku chciałabym żywą choinkę malutką ale żywą zobaczymy czy mi się to uda 3 bombki już mam :) heh .. cena 15 kc.


Zjedliśmy kiełbaskę i trdelnik , wypiliśmy miodowinę i poncz  i wróciliśmy do domu mimo ,że Bożonarodzeniowe targi to świąt i zimy nie widać .
No to by było tyle planowaliśmy jechać jeszcze do Wiednia no ale w tym roku brak czasu pokrzyżował nam plany może za rok :) To by było na tyle.. mam nadzieje ,że jutro uda mi się coś napisać . 

M . 

Komentarze

  1. ale ludzi!

    ale ogólnie magia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ludzi tłumy a to cały tydzień tak wygląda :)

      Usuń
  2. Ślicznie to wszystko wygląda :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie tam są piękności! lubię ten klimat jarmarków! :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Targi / Jarmarki zawsze mają w sobie to 'coś' :)

    A lampion jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda atmosfera super ale ludzi tak jak w disneylandzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty