Ziaja krem na dzień i na noc z bio olejkiem arganowym .

Dzisiaj zapraszam na kolejną recenzję produktu z firmy Ziaja.
Krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej i podrażnionej otrzymałam w ramach wymianki z Klaudią . 
Sama planowałam kupić sobie jakiś krem z tej firmy bo bardzo dużo z Was sobie je chwali . Albo krem z kozim mlekiem albo ten z serii +25 .
Otrzymałam ten i ucieszyłam się ,że coś nowego co sama bym sobie nie kupiła , wiąże się to również z tym iż nie mam dostępu do rozszerzonego asortymentu ziaji. Przed użyciem czytałam opinie na wizaz i zdania są baaardzo różne , jedni go kochają inni nienawidzą a ja ?
 Technicznie;
Krem 75 ml w plastikowym słoiczku , cena to ok.10 zł.




Słowa producent i skład ;



Konsystencja ;

Krem powiedziałabym półtłusty , konsystencja bardzo mi odpowiada nie jest bardzo gęsty ani rzadki.

Plusy;                                                        Minusy;
+Przyjemny delikatny zapach.                     -potrzebuje dłuższej chwile żeby się wchłonąć
+ładne nawilżenie                                                                                                        
+nie zapycha  (a miewam z tym problemy)                                                                    
+cena                                                                                                                         
+wydajność                                                                                                                

Ja mam cerę mieszaną,  tłusta strefa T i dość suche policzki i okolice oczu .
Na dodatek  co jakiś czas mam mniejszy bądź większy wysyp problemów skórnych.
Osobiście używam go i na dzień i na noc ,ale dla osób które używają codziennie podkładu nie będzie on   odpowiedni na dzień  ze względu na to ,że na wchłonięcie potrzebuje on chwilę dłużej .
Ja osobiście na nie używam podkładów (tylko kiedy mam większe problemy skórne ) . Normalnie używam kremów bb lub tonujących .
Z czystym sercem mogę ten krem polecić za taką niską cenę uważam ,że nie ma nic do stracenia a nóż będzie Wam odpowiadał tak jak i mnie ..

Planuję jeszcze zakup tego kremu z serii +25 .

Miałyście może jakiś krem wspomniany przeze mnie ?
I jakich używacie Wy .? 
Chętnie poczytam Wasze opinie i komentarze .

Do następnego  .
Magda .:)





Komentarze

  1. mam dość sporo próbek tego kremu i mogłabym go wypróbować ale jakoś wiecznie zapominam;) lecz produkty ziaji bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niegdyś stosowałam rumiankowy z Ziaji, ale szybko wysychał i jakoś się nie sprawdził, dlatego jestem wierna Hydra Adapt. :-)

    Ps. zostaję tutaj i będe obserwować. Buziole.
    reservedbeinspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydra Adapt. nigdy nie miałam .. ale fajną alternatywą jest to , że są do różnych rodzajów skóry i to dość duży wybór.. może się skuszę ,

      Usuń
  3. Krem jest super mi się sprawdził
    wszystko co miałam z ZIAJA JEST SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja uwielbiam za cenę i wybór produktów ale nie sprawdziło się mi wszystko np . oliwkowy krem bardzoooo mnie zapchał . Super ,że sprawdził się nie tylko u mnie . ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty