PRIMARK Zakupy !

Hej znowu zakupy wiem . Ale pojechaliśmy do Austri do Primarka i zrobiliśmy małe zakupu . 






Planowaliśmy jechać dopiero dzisiaj ale pojechaliśmy wczoraj po pracy i to był błąd bo 2 godziny na zakupy w takim wielkim sklepie to za mało dlatego nie kupiłam wszystkiego co chciałam no ale .. wszystkiego mieć nie można .Planujemy tam wrócić w lutym ale się zobaczy .Chciałam też zrobić parę zdjęć w środku ale było mało czasu i tłumy ludzi .
Ogólnie np. biżuterii jest (z tego co widziałam na blogach UK )mniej wręcz ubogo albo było tyle wykupione.
Ceny ubrań przystępne i wybór ogromny . 3/4 sklepu to dzieł kobiecy a reszta męski dziecięcy i do domu . 


Podkładka pod prysznic . Chciałam fiolet ale nie było .. 




 Kosz na pranie ..
















cena w funtach natomiast portfel kosztował 6 euro.





 Czarny komin , nie wiem czemu tu jest szary ... 





No i to mnie cieszy najwięcej a mój facet powiedział że nie wyjdzie ze mną na ulicę gdy będę w tej czapce :) 


 Leginsy.

 i rajtki :D



 Kupiłam tez na dziale męskim kilka t-shirtów które były w cenie 1-3 euro , a mają ciekawe nadruki :) 
tu oto ten jeden :)









Kupiłam jeszcze zwykłe  czarne tenisówki,bieliznę i waciki kosmetyczne .

Nie zapomniałam tez o czymś dla Was ale o tym się dowiedzie w przyszłym tygodniu . :)

To by było tyle , i na ten miesiąc myślę ,że z zakupami koniec .Z kosmetyków nic nie potrzebuję ale wiecie jak to jest .

A Wy co kupiłyście ostatnio .??  


Komentarze

  1. Uwielbiam zakupy! :-) A Twoje wpadły mi w gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. która kobieta ich nie lubi ? :D ale jeszcze by się przydał nieograniczony budżet :D

      Usuń
  2. Świetne zakupy! Bardzo podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam coś takiego już od dawna ale jak się ma nogę 42 to ciężko je dostać. I właściwie byłam zdziwiona że Primark ma taki rozmiar więc bez zastanowienia te BIORĘ !
      :)

      Usuń
  3. Czapka z misiem jest urocza! ;) A buty bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o komuś jeszcze podoba się czapka :D Nie jestem sama:)

      Usuń
  4. Super zakupy kocham ten sklep szkoda że nie ma go w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty