Makijaż inspirowany..

Hej dzisiaj kolejny makijaż .. wiem ,że wykonaniem nie grzeszę ale ostatnio sprawia mi to wielką frajdę :)
Niedługo mam imprezę firmową ( a teraz chora leżę w domu) i szukam inspiracji na jakiś fajny makijaż . Wczoraj jako ,że subskrybuję Katosu klik gdyby ktoś nie znał . Udostępniła na fb filmik z makijażem kolorowym na imprezę . I to mi dało takiego kopa ,że dlaczego miałbym malować klasyczne smoky jak mogę zrobić coś ciekawszego i kombinuję . Jedna z kombinacji na dole nie idealna ale pomysł jest .
Link do filmiku Kasi :)  TU.

Mój makijaż krok po kroku :) 


















Światło płatało figle.
 Wiem ,że do makijażu Kasi jeszcze mi bardzooooo daleko no ale człowiek na próbach i błędach się uczy a ja mam jeszcze ponad dwa tygodnie do firmowej imprezy więc będę próbować .
Piszcie co myślicie i może któraś z Was podsunie mi jakiś dobry pomysł ??? 
Pozdrawiam :* 

Komentarze

  1. piękne kolory :) pasują do Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze chyba spróbuję z fioletami :D zobaczymy jak będzie wyglądać :)

      Usuń
  2. Świetne kolory - a spojrzenie powalające i mocne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie i tak makijaż pierwsza klasa. Mi się marzy aby umieć malować cieniami. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie umiem tak jakbym chciała :D Ale uczmy się ! praktyka czyni mistrza :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zestawienie kolorów, szkoda, że ja nie radzę sobei z cieniami :) pozdrawiam i zapraszam ponownie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia na filmie robi makijaż w jakieś 5 min mnie to zajęło 25 ! bo dokładałam ,rozcierałam dokładałam i rozcierałam i i tak nie wygląda tak jak bym chciała ale muszę się tego nauczyć! :D
      Poza tym to dobra zabawa:)

      Usuń
  5. Super połączenie kolorów, muszę też coś takiego zmalować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie przed zobaczeniem filmiku Kasi pewnie na imprezę zrobiłabym klasyczne czarne smoky teraz będę kombinować z kolorami !

      Usuń
  6. Bardzo spodobał mi się Twój makijaż :) Jest taki zadziorny, no i użyłaś niebieskiego cienia - uwielbiam ten kolor na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię niebieski ale nie łatwo go wkomponować w makijaż żeby nie wyglądał kiczowato . :D

      Usuń
  7. fajne kolory:) ja bym nie umiała się umalować niebieskim cieniem, bo zawsze się to konczy klęską! :(

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w większości też ! ale próbuję może kiedyś się uda na tyle ,że będę zadowolona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty