Kosmetyczna wishlista .

Hej ! Każda z nas ma swoje 'kosmetyczne marzenia ' w moim przypadku są to kosmetyki których chcę spróbować ponieważ słyszałam o nich coś dobrego bądź miałam je już i chcę znowu .





Chciałabym z tej firmy spróbować mgiełki do ciała i mydła w piance. 



Balsamy do ciała i mgiełki do ciała mam nadzieje ,że kiedyś do mnie trafią .. 


Uwielbiam ten zapach i zamierzam kupić ale zastanawiam się nad inna edycją ... 




Nie jestem miłośniczką smarowania się po kąpieli ale masła o takich soczystych zapachach chyba byłyby w stanie mnie przekonać ..




Miałam i uwielbiam na wieczór ale ta cena . 


Cały czas słyszę coś dobrego o tej firmie i nic jeszcze nie miałam jak to możliwe ??? 



To moja wishlista a Wy co chciałybyście wypróbować ?
Miałyście może coś z tego co pokazałam dzisiaj ja ?


Komentarze

  1. O proszę poddałaś fajny pomysł - =)
    Ja czekam na odpowiedz dziewczyn zwiazaną z odrzywką do rzęs - ale cisza;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych rzeczy, więc się nie wypowiem na ich temat. Ja chciałabym przetestować przede wszystkim wszystkie istniejące rodzaje masek biovax po tym jak jedna z nich dokonała na moich włosach prawdziwego cudu. Poza tym słynne czarne mydło, które jakoś nie wpadło mi w ręce, choć wybieram się po nie od kilku miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie biovax nigdy nic nie miałam a tyle dobrego słyszałam o tych maskach ...
      też mam kilka produktów po które się wybieram już bardzo długo :)

      Usuń
  3. Mam mgiełki z Bath & Body Works i je wręcz uwielbiam :) Szkoda, że są tylko dostępne w Warszawie. A do Wawy mam 6 godzin jazdy autem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. no ja do samej Polski mam 4 h także dla mnie też totalnie niedostępne niestety .. ale może kiedyś :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty