Październikowe Denko .

Hej . przyszedł czas na październikowe denko . Nie jest tego dużo ale coś jednak udało mi się zużyć .






1. Balea Szampon -rewelacji nie ma ,tak pienił się i ładnie pachniał i to tyle co można o nim powiedzieć dobrego . 
Nie oczyszczał jakoś super i miałam wrażenie ,że to właśnie po wrócił do mnie znienawidzony łupież .
Nie polecam i nie kupię ponownie.
Cena; 35 kc.
2. Bebaeauty żel pod prysznic - No tu rewelacja była . Zapach cudowny , super się pienił i megga wydajny , a za tę cenę czego chcieć więcej . 
Polecam i kupię ponownie.
Cena ; 5 zł
3.Dairy fun - sól do kąpieli karmelowe jabłko . Kolejna rewelacja którą dostałam w paczce , pachnie obłędnie , i będąc w Polsce kupiłam sobie również puder z tej firmy również super i puder fajnie się pienił . Polecam - cena ok ; 3zł

1. Lady Speed Stick - nie jeden raz wspominany na tym blogu , najlepszy żelowy antyperspirant  jaki miałam . Piękny zapach i co najlepsze wszyscy pytają się mnie co to za perfumy ? 
Nie zostawia plam , zmniejsza potliwość , jest niedrogi i wydajny 
Cena ; 45 kc ./ 12 zł 
2. Garnier mineral - deodorant po który również chętnie sięgam , delikatny zapach również nie pozostawia plam  natomiast tu z tą wydajnością trochę gorzej .
Cena ; 50 kc.  /10 zł
3.Adidas - deodorant to jest totalny bubel !! - Zapach  przyjemy i to tyle dobrego .
strasznie mnie podrażnił , palenie i pieczenie było nie do zniesienia dlatego nie zużyłam go do końca .
Nie polecam i nie kupię więcej.
Cena; 60 kc / 11 zł




1. Farmona -cukrowy peeling do ciała mango i brzoskwinia . Bardzo przyjemny peeling , zapach mocno słodki , średni zdzieracz z wielkim drobinkami . Wydajny .
Kiedyś do niego wrócę .
Cena  ; 16 zł

2. Sensodyne Repair & Protect -Pasta do zębów , przyjemna ale chyba nic więcej . Raczej nie kupię ponownie . 
Cena ; 70 kc 

3. Bebeauty - żel -krem do twarzy - bardzo przyjemny produkt , fajnie zmywa makijaż ( ja i tak jeszcze resztki zmywam miceralem ) , wydajny , nie podrażnia . 
Mam już następne opakowanie . Polecam .
Cena ; 4,50 zł

4.Colgate total - pasta do zębów  , przyjemna ,wydajna, czuć było tą czystość na zębach (wiecie o czym mówię).
Kiedyś pewnie się u mnie jeszcze pojawi .
Cena ; 60 kc / 11 zł


To tyle .  Chętnie poczytam Wasze opinie o tych produktach jeśli je używałyście . 
A Wam jak poszły zużycia ? Z ciekawością zobaczę .

Do następnego . Magda .

Komentarze

  1. Miałam jeden dezodorant w żelu Lady Speed Stick i skradł on moje serce ;) Za to antyperspirantów marki Garnier nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty