Moje lakiery na sezon jesienno -zimowy .

Pokaże Wam dzisiaj lakiery do paznokci jakie posiadam i używam na sezon jesień - zima .
Tak naprawdę chcę dokupić jeszcze jakieś nudziaki i brązy, ale na dzień dzisiejszy musi mi wystarczyć to co mam . 

Czerwienie.






Niebieskie ..





Trochę blasku czyli brokaty i drobinki .



I neutralne o których mówiłam ,że chcę dokupić jeszcze kilka. 




To tyle może jeszcze zrobię pomadki jakie posiadam i których najchętniej używam ale tych jest zdecydowanie mniej . 


Pozdrawiam . M.

Komentarze

  1. Skąd ja znam - taką ilość lakierów ale mi ciągle mało i mało.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca kolekcja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki . tak naprawdę to 1/3 tego co posiadam ale jeszcze ciągle czegoś brakuje . :)

      Usuń
  3. Czerwienie i odcienie niebieskiego noszę najczęściej na swoich paznokciach. I to właśnie lakiery o tych kolorkach zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę ,że mamy podobnie :) Ja jeszcze uwielbiam neutralne odcienie , beże itd :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty