Denko wrzesień.

Hej dziewczyny !  Nie było mnie ponieważ choruję ... 
Ale nazbierało mi się trochę pustych opakowań w tym miesiącu .Więc postanowiłam napisać .




1.Włosy .
Moje dwa ulubione produkty .
Odżywka Gliss Kur -kupuję zawsze różnego rodzaju , włosy o wiele lepiej się rozczesują , są lśniące i delikatne , uwielbiam !
Szampon TImotei 2w1 . Tak samo jak do odżywki wracam i do niego . Piękny zapach , super się pieni ,włosy są po nim delikatne i lśniące, nie obciąża moich włosów .
Jama ustna .
Odol płyn do higieny jamy ustnej - dostałam go kiedyś przy zakupie past do zębów odol .Produkt nie powalał , miałam wrażenie ,że moje zęby są lekko niebieskie przez jakiś czas po użyciu go .
Pasta do zębów Colgate - dobry produkt , zostawiała świeży i przyjemny zapach (oddech), ładnie oczyszczała i była wydajna.
Pasta  do zębów Blend-a-med- tu było podobnie natomiast co do wydajności całkiem inaczej .


Twarz.

Tonik do twarzy synergen- bubel bubli! wysusza, piecze i zostawia skórę bardzo ściągniętą z trudem go zużyłam .
Krem Celia z kolagenem- krem lekki delikatny nie nawilżał bardzo ale skóra była przyjemna . Nie zapychał .
Krem Ryamar - lekki dość dobrze nawilżający krem do twarzy .
Żel micelarny bebeauty  - wszyscy chyba znają ten produkt , kupiłam i będę kupować dalej , świetnie zmywa makijaż , nie wysusza i ładnie oczyszcza skórę . Polecam.
Perfecta maseczka rozświetlająca - kupuje maseczki z parfecty już bardzo długo zawsze inną i nigdy się nie zawiodłam .
Próbka kremu La rosche Posay effaclar duo - Dostałam próbkę przy zakupach w aptece i zastanawiam się nad zakupem pełnego produkty dwie próbki starczyły mi na 6 użyć i skóra wyglądała o niebo lepiej .
Inne
Sól do kąpieli bebeauty - następny produkt który kupuję i dalej będę kupować . Nie mam wanny ale stosuję je do stóp a ten konkretny zapach (lotos) był najlepszy jaki miałam do tej pory.
Żel pod prysznic Balea . Z limitowanej edycjii Rio de Janerio - jak już wiadomo uwielbiam żele z Balea tanie wydajne , pięknie pachną i dobrze się pienią z tym było nie inaczej , zapach głównie ananas i tropikalne owoce wyczuwalny nawet na ciele po umyciu .

Antybakteryjny żel do rąk -uwielbiam . Daje uczucie 'czystości ' jeśli tak to można nazwać , lekkiego chłodu i przyjemnie się go używa. 

Oto moje denko . A Wam jak poszło w tym miesiącu ? Pozdrawiam .


Komentarze

  1. czy to ta celia ode mnie? jeśli tak, to szkoda, że nie sprawowała się u Ciebie jakoś wybitnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki od Ciebie będę miała w połowie października :) ale miałam wcześniej i nie był zły ten krem , przede wszystkim mnie nie zapchał co u mnie to wielki sukces ,i lekka konsystencja mi bardzo odpowiada :)

      Usuń
    2. kurcze, nie wiedziałam i zakupiłam, bo u mnie sprawdzał się dobrze, nie fajnie:/ ale mam nadzieję, że reszta sprawdzi się perfekcyjnie!

      Usuń
    3. używam kremu z ziaji i jestem zakocha :) a ten krem ukradła mi mama bo też go miała i u niej się sprawdził :)

      Usuń
  2. Balea ma na prawdę fajne kosmetyki, może nie są jakąś rewelacją ale w stosunku do ceny, są w porządku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre są totalną rewelacją inne mniej ale cenowo są wszystkie ok ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty