Małe zakupy .

Po chwili urlopu na Chorwacji pojechaliśmy do Polski na niecały tydzień . Odwiedziłam oczywiście drogerii po parę drobiazgów .
Po przyjeździe do Czech też odwiedziłam drogerię po cztery rzeczy . 
Zapraszam na małe zakuposzki :)


Na pierwszy rzut Biedronka :
1 .Żel pod prysznic bebeauty o zapachu Bali z drobinkami peelingującymi.
Zapach  OOOOO Matko !!  pachnie cudownie . Czeka na swoją kolej . Cena około 5 zł .
2.Micelarne żele nawilżające z bebeauty - kupiłam  dwa rodzaje . Uwielbiam te żele , zmywają makijaż , nie wysuszają i moja twarz nie jest po nich ściągnięta . Cena  również ok. 5 zł .
3.Sól do kapieli z bebauty  -trawa cytrynowa i bambus - uwielbiam te sole ,zawsze jak jadę to sobie przywożę . Nie mam wanny ale używam ich kiedy robię pedicure. Cena 5zł.
4. Płyn do płukania jamy ustnej Colgate Plax - kupiłam bo potrzebowałam . Przyjemny , ja osobiście nie jestem zwolenniczką listerine . A ten bardzo przyjemny . Cena 10;50 (był w promocji )



Rossmann
1. Farmona cukrowy peeling Tuti Fruti o zapchu brzoskwinia i mango . Jestem peelingowym maniakiem .Uwielbiam peelingi różne . Pachnie bardzoooo intensywnie zapach jest przyjemny ale nie na tyle żeby trzymać długo nos w opakowaniu . Pod prysznicem pachnie ale tak akurat ale jak się wącha produkt w opakowaniu to po chwili wydaje się mdły .

Peelinguje ładnie , nie rozpuszcza się natychmiast co pozwala na dłuższy peeling . Zostawia również warstwe którą ja osobiście lubię bo nie jestem fanką smarowania się po kąpieli . Cena 12 zł

2.Oczyszczający płyn micelarny z Loreal - głośno było i chyba nadal jest na YT o tym produkcie . Ja kupiłam bo dalej szukam czegoś dobrego . Czy znalazłam ?? Następny post to będzie moja opinia o tym produkcie . Cena 15-18 zł 
3.Ziaja intima - płyn do higieny intymnej .Mój ulubiony . Pisałam o nim już kiedyś , delikatny nie podrażnia nie wymienię za żaden inny . Cena 6-7 zł
4.Odżywka  do paznokci JUŻ 9 w 1 Eveline .Dla mnie to samo co 8 w 1 . Lubię ją pod lakier . Mam mieszane  uczucia bo pieką mnie oczy ale paznokcie wyglądają lepiej do momentu odstawienia no ale wszystkiego mieć nie można . Cena 9 zł.
5.Skoncentrowane serum do biustu Eveline . Zawsze go kupuję . Uwielbiam sposób w jaki napina skórę dekoltu i biustu .Cena 14 zł .


I zakupy po powrocie z wakacji . 
1.Szampon do włosów Balea o zapachu borówki .Zapach oszałamiający ,i to tyle co mogę powiedzieć ponieważ czeka na swoją kolej . Cena; 40 kc
2.Krem do stóp Balea - mój ulubieniec , kupuję go automatycznie wchodząc do DM .Cena 40 kc.
3.Peelingujący żel pod prysznic Balea o zapachu limetki. Pachnie przyjemnie , ma duże drobinki ale jest ich mało także na peeling nie liczyłam ale przyjemnie masują , pięknie się pieni i nie wysusza . Cena 27 kc
4.Peeling do twarzy Rival de Loop .
Ma bardzo małe drobinki i przy lekkim i pomałym tarciu jest bardzoooo delikatny natomiast przy wykonywaniu bardziej energetycznych ruchów jest jak papier ścierny . Nie odpowiada mi zapach , czuć w nim alkohol . Natomiast pięknie oczyszcza , ma dość rzadką konsystencję i nie pieni się jakość ekstra ale zostawia skórę lśniącą i czystą. Cena 50-70 kc.

To tyle .! Następny wpis pojawi się najpóźniej w poniedziałek i będzie to moja recenzja płynu micelarnego z Loreal .

Pozdrawiam . 

Komentarze

  1. Ładne zakupy :) Biedronkowe sole do kąpieli są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W Polsce jestem ran na pół roku więc muszę zrobić zapas tego czego tu nie ma :D

      Usuń
  3. I to mają być małe zakupy.?:D
    Też lubię rzeczy z biedronki są tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.. szkoda ,ze nie mam do nich dostepu caly czas . ;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty