Biżuteria robiona ręcznie .

Hej . Będąc w Polsce  jakiś czas temu zrobiłam zamówienie na ręcznie robioną piękną biżuterię którą robi moja bardzo dobra koleżanka . 
Zamówiłam dwie bransoletki i jeden naszyjnik. 
Odebrałam je na początku sierpnia . Za te trzy cuda zapłaciłam 150 zł . Myślę ,że cena odpowiada jakości .  
Bransoletka robiona techniką sutasz. Chciałam taką nie wiedziałam w jakich kolorach i zostawiłam to artystce . Nie zawiodłam się 



Natomiast tą zobaczyłam kiedyś u Angeliki na ręce i zakocham się . Chciałam ją mieć ale troszkę w innych kolorach.


Naszyjnik .


Wieki szacunek dla ludzi którzy wytwarzają takie cudeńka , próbowałam wychodziło mi ale ja nie mam do tego cierpliwości dlatego podziwiam. . 

To pewnie nie ostatnie moje zakupy u Angliki.

Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.


Komentarze

Obserwatorzy

Popularne posty