Głęboko oczyszczający szampon z Balea . Recenzja.

Cześć!!dzisiaj zapraszam na recenzje głęboko oczyszczającego szamponu z serii profesjonalnej z Balea .





Szampon jest zamknięty w tubie o pojemności  250ml , cena 30-35kc .
Wydajność dość dobra jedno opakowanie starczyło mi na mniej więcej miesiąc .Dostępny w drogeriach DM a w Polsce na Allegro.
Produkt jest przeźroczysty , dość lejący .Nie posiada silikonów ( ja osobiście muszę nakładać po nim odżywkę bo mam dość tępe włosy po użyciu tego produktu) . Ładny zapach.
Co do samego działania ? .... hmm mam mieszane uczucia . Na początku było super potem już trochę gorzej. 
Mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się ale skórę głowy ogólnie w stronę suchej ( dlatego się przetłuszcza ) a ten szampon stosowany regularnie w moim przypadku 3 razy w tyg . strasznie ją przesusza i prowadzi do lekkiego swędzenia .
Prawdą natomiast jest ,że przepięknie oczyszcza włosy , natomiast jak dla mnie nadaje się do używania raz w tygodniu na zmianę z czymś innym. I tak też postanowiłam zużywać 2 opakowanie , i jestem zadowolona .
Mogę polecić ten produkt ale raczej nie tym którzy mają skłonność do problemu z łupieżem bądź suchą skórą głowy .


\
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. przez to przesuszanie i swędzenie totalnie by się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w codziennej pielęgnacji też nie ale stosowany raz w tyg, nie robi mi kuku :D i ładnie oczyszcza .

      Usuń
  2. Z produktami Balea spotykam się dość często, gdyż mieszkam na granicy z Niemcami i czasami jak przyjeżdżam do domu wybiorę się do ich drogerii właśnie po te produkty. To najtańsza linia kosmetyków w sieci DM, ale jakościowo są nawet dobre w porównaniu do ceny ;-)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty