Senza box Luty . Katastrofa !

Cześć ! Powiem  Wam szczerze , że po ostatniej edycji byłam na tak ! teraz na nie ! Jest prawda ,że znalazły się tam  4 produkty których firm nie mam w każdej drogerii ale ogólnie katastrofa ! I mamy tylko jeden ( no nawet bym to nie nazwała pełnym ) pełny produkt . Zobaczcie sam .



Nip+Fab 
50 ml . cena 89kc.
Masło do ciała 

Ryamar -krem na dzień
cena za 50 ml -107kc
my dostaliśmy 30 ml

I najlepsze ! 
Żel pod prysznic Dove ! 
250ml cena 79 kc
my dostaliśmy 
55ml

Krem do rąk z avokado
Crabtree & Evelyn
100ml kosztuje 430kc a my dostaliśmy 
25g.
Lush -krem na skórki 
50ml -285kc
my dostaliśmy 10 ml.
I u tego produkty się zastanawiam czy nie mogę tego używać balsamu na usta . Jak dla mnie to taka wazelina .
Jak myślicie ? .

Make Up For Ever - maskara do rzęs .  
Z tego produktu się cieszyłam do momentu jak nie wzięłam go do rąk . 
Otóż opakowanie było otwarte i cała maskara była wyschnięta i osadziła się na szczoteczce . 
Próbowałam z gorącą wodą pomogło na chwile . Jestem zła no ale nic,
Dostaliśmy 3 ml 
Pełny produkt to 7 ml cena : 560 kc .
To by było wszystko nie jestem zadowolona ale mam zamówione następne opakowanie .Taka szybka notka bo nie jestem zadowolona  i jestem zmęczona po pracy . 

Co myślicie o zawartości pudełeczka ? 
Pozdrawiam .
Następny będzie projekt Denko . :)

Komentarze

  1. Szczoteczka mascary nie wygląda zachęcająco - szkoda. Nie dziwię Ci się, że jesteś rozczarowana. Oby kolejny box był o wiele lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety na szczoteczce zgromadził się cały tusz i zasechł :/
      Napisałam na ich facebook'u i nie tylko mnie to doszło takie ;/
      napisali żebyśmy się odezwały prywatnie i coś na to poradzą . Zobaczymy . :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. napisałam do nich o tą maskarę , zaproponowali zwrot 100kc ( pudełko kosztuje 299kc) albo nowy produkt wybrałam pieniądze bo nie chce ryzykować ,że znowu przyjdzie wyschnięta.

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty