Lutowe zakupy .

Hej dzisiaj zapraszam Was na lutowe zdobycze ! Mam nadzieje ,że nie będzie ich więcej .
To tylko kilka rzeczy i najczęściej upolowane na promocji.

Na pierwszy ogień pójdzie pomadka z błyszczykiem z Rimmel 'a w odcieniu 60 Kiss N'Tell .
Kupiłam ją  na promocji za 29 kc .Z jednej strony mamy kolor ( intensywna fuksja) z drugiej przeźroczysty błyszczyk .
Jestem w szoku jak długo utrzymuje się na ustach .
Szminka się wręcz "wpija' w usta i zastyga . Z błyszczykiem daje piękne wykończenie . Sama w sobie wysusza usta .



Dalej mamy szminkę  z  L'Oreal Color Riche w odcieniu 240 .
Kolor na ustach ledwo widoczny jednak drobinki które pomadka w sobie zawiera widać gołym okiem i czuć na ustach . 
Kupiłam ją za 50 kc więc żal było nie kupić . 
:)

A teraz zakup wczorajszy . Bardzo chciałam jakiś złoty lakier do paznokci ale nie mogłam nic sobie wybrać więc udałam się do jedynej drogerii w mojej okolicy która posiada Golden Rose . I znalazłam nie to co chciałam ale złoto jest .

Zapłaciłam 45 kc .

Następna rzecz to u mnie już norma skończył mi się żel do twarzy z synergen z Rossmana .
Cena 39 kc . Pięknie pachnie , super się pieni i zmywa mi makijaż więc kupiłam . Ale uwaga miałam z synergen kremowy żel do twarzy który pojawi się w denku i to była katastrofa . !!


I pasta do zębów byłam z niej równie zadowolona jak z żelu więc jest kolejne opakowanie.
Widoczne jest lekkie wybielenie zębów .
Cena: 59 kc

Byłam w niedziele z moim mężczyzną na zakupach i wpadliśmy do Kik .
Była wyprzedaż na  biżuterię niestety ja załapałam się na koniec więc wybrałam sobie tylko 3 rzeczy .
Naszyjnik w kolorze starego złota, głowa słonia bądź klucz różnie ludzie widzą :)
Cena :25 kc

I dwie bransoletki takie same ale różniące się kolorami . Jedna z zielonymi kamyczkami , druga z żółtymi .
Cena:13 kc



A wracając z pracy w zeszłym tyg . weszłam do Bijou Brigitte i tam też była wyprzedaż . Spodobał mi się
naszyjnik . Wielki czarny ząb na srebrnym łańcuszku .
Cena :50 kc
I za taką samą cenę upolowałam jeszcze bransoletkę . Skórzany pasek ze srebrnymi elementami .

Torebka . Calliope
Cena:100kc
Wiem może to śmieszne ale nie mam czarnej torebki . Mam brązową , beżową , szarą ,żółtą , zieloną , białą we wzorki , , karmelową i niebiesko białą   ale czarnej brak . 
A polowałam już na taką ala aktówkę .


No i tak jak zapowiadałam byłam po buty w Deichmann mieli promocje , przy zakupie dwóch przecenionych par butów ta druga jest jeszcze 50 % taniej , a jeśli ktoś brał 3 pary to płacił za dwie a 3 była gratis. Ja sobie wzięłam dwie pary butów i już czekam na wiosnę żeby moc w nich chodzić . Albo może nie tyle ,że na wiosnę ale żeby śniegu nie było .

Koturny : 559kc z 699 kc

A  te na obcasie : 
449 kc z 559 kc 
Ale miałam je za 225 :) 
No to tyle i mam nadzieje , że nic już nie kupię w tym miesiącu :) 

Chętnie zobaczę wasze zakuposzki :) 

Dobranoc M.

Komentarze

  1. No to Ci się zakupy udały :) kosmetyki za taką cenę. No no! Też tak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh . Jeśli chodzi o to to zazwyczaj mam szczęście na promocje np. ostatnich produktów ale nigdy nie trafię na coś w promocji czego naprawdę potrzebuje :)

      Usuń
  2. Perełki - i to wszystko w promocji :) Podoba mi się złoty lakier do paznokci - Ekstra! Dziękuję za odwiedziny, będę tu zagladać :) Dodaję bloga do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor błyszczyka bomba normalnie !;D ogolnie bardzo fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk Rimmela ma cudowny kolor, bardzo podoba mi się też naszyjnik - słonik! ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty