Zakupy z Polski .

Wracam z zakupami z Polski !




Nie wiem czy kupiłam mało czy dużo .. starałam się brać te rzeczy i z takich firm do których tutaj w Czechach nie mam dostępu . Niektóre z tych produktów już używałam inne jeszcze nie ponieważ pracuję nad projektem denko :)

 Dzisiaj pielęgnacja !
 No to zaczniemy chyba od samej góry czyli włosy .
Do pokazania mam jeden produkt ponieważ paczka z szamponami ,maską i jedwabiem do mnie jeszcze nie doszła . Ale w drogerii natura kupiłam jedwab w płynie i jestem z niego średnio zadowolona .
+  Pomaga  w rozczesywaniu włosów .

-  włosy w dotyku mydlane (jeśli wiecie o co mi chodzi )
Cena: 4,99 zł (był na promocji )

Twarz.
Jeśli chodzi i produkty do twarzy moja cera się diametralnie zmieniła od momentu odstawienia tabletek hormonalnych . Mam problemy z przesuszaniem się cery i czasami zmiany trądzikowe. 

Krem pod oczy i na powieki przeciw zmarszczkom  pietruszkowy Ziaja  .  15 ml.
Cena : 5,49 zł  ( drogeria natura)
+  jest mega wydajny
+ widoczne nawilżenie



Jeśli chodzi o krem do twarzy to bardzo chciałam spróbować ten z Isany ale nie było go w moim rossmannie :(
Krem do twarzy firmy Celia Kolagen + algi , krem nawilżający przeciw zmarszczkom.
Cera normalna i mieszana.  50 ml .
Cena : 3,50zł ( na promocji w naturze)

+ lekka konsystencja
+ przyjemny zapach
+ ładne nawilżenie


Krem do twarzy firmy Celia Kolagen + kozie mleko , krem półtłusty przeciw zmarszczkom.
Cera wrażliwa. 50 ml.
Cena : 5,99 zł ( rossmann)
  Kremu używam na noc
- pozostawia bardzo tłustą warstwę która nawet po całej nocy się nie wchłania .


Maseczki do twarzy z perfecty .8 ml.
 Cena : 1,49 zł ( rossmann)
*Liftingująca ,
*Rozświetlająca ,
*Wygładzająca.


 Maseczki z Rival De Loop   2x 8ml.
Cena 1,49 zł (rossmann)
*Oliwkowa  jedną użyłam . Uczucie było takie jakbym sobie nałożyła grubą warstwę zwykłego kremu . I nic mi ta maseczka nie dała .
*Mleko i miód . 



Maseczki z Ziaji :

* Maseczka z glinką brązową  - regenerująca . 8 ml.
Cena: 1,99 zł (rossmann)


*maseczka z glinką zieloną - przeciw pryszczom . 60 ml.
Cena: 6,49 zł (Auchan)

To jedyna maseczka w moim życiu z której jestem tak zadowolona . 
+ Uspokaja skórę,
+ łagodzi zmiany trądzikowe i podrażnienia .
+ skóra jest napięta i odżywiona .


Eveline Oczyszczający płyn micelarny 
Cena : 10,99 zł (rossman ) 200 ml
Używam ponad 2 tyg. i zużyłam już ponad połowę
+  ładnie oczyszcza twarz 
+ radzi sobie z dziennym makijażem

- mało wydajny 
-przy zmywaniu mocniejszego makijażu nie radzi sobie dobrze 

  
Bielenda Nawilżający płyn micelarny Esencja młodości 3w1
Cena : 8,99 zł (natura)  200 ml.


Rival De Loop preparat do zmywania makijażu 
Cena: 3,99 zł (rossmann) 100 ml.
  
Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu 

Cena 4,99 zł (rossmann) 120 ml.

Kupiłam dwa opakowania .
Używam ponad dwa tygodnie i zużyłam 1/3 opakowania.

+ bezproblemowo zmywa makijaż 
+ nie zostawia tłustej powłoki 
+ wydajny 
+ nie rozdziela się szybko 

I jeden produkt do ust 

Miodowa pomadka ochronna  do ust Sensique  .
Cena: 3,49 zł (natura)

Powiem Wam otworzyłam  po zrobieniu zdjęcia i niemiłosiernie śmierdzi nie wiem czy dam radę ją używać ale teraz używam mojej neutrogeny na tą przyjdzie jeszcze czas . 

 Ciało .

Eveline Krem wyszczuplający + ujędrniający Antycellulit .
Cena : 11 ,99 zł (natura) 250 ml.
Kupiłam ze względu na  moją wagę która ciągle się zmienia. Ćwiczę , staram się żyć zdrowo itd . Ale przy utracie masy ciała chcę trochę wspomóc moją skórę. I głównie chodzi mi o ujędrnienie i napięcie bo w działanie wyszczuplające nie wierzę.
Kupiłam dwa opakowania , używam więcej niż 2 tyg i mam już połowę pierwszego . Jak na to, że smaruje się codziennie , że mnie dużo i , że nie żałuje sobie produktu to muszę powiedzieć ze jest wydajny i naprawdę  ładnie napina  skórę . Nawet mi nie przeszkadza uczucie chłodzenia.

 + wydajny
+ ładnie napina skórę 
+ lekkie wygładzenie skóry 
+ przyjemny zapach


Eveline Superskoncentrowane serum modelujące do biustu. 
Cena : 18,99 zł (natura) 200 ml 
Dostałam kiedyś przez pomyłkę i kupiłam ponownie ponieważ kończę tamto opakowanie , starczyło mi na  ok 4 miesiące.

+ wydajny 
+ ładny zapach 
+ widoczne wygładzenie 
+ pięknie napina skórę ( co daje efekt lekkiego uniesienia) 


Ziaja intima - kremowy płyn do higieny intymnej 
z kwasem askorbinowym przeciw podrażnieniom.

Cena : 7,99 zł (rossmann ) 500 ml

+ przyjemny zapach 
+ opakowanie z pompką 


Ziaja intima- płyn do higieny intymnej konwalia 
Cena : 6,99 zł 500 ml 

Paznokcie 

BeBeauty - zmywacz do paznokci z olejkiem koksowym i gliceryną 
Cena: 5 ,99 zł  (biedronka) 150 ml 

Zmywacz jak zmywacz kupiłam ze względu na opakowanie które się przyda ale jest prawda , że nie dorównuje zmywaczowi z Isany . 


Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament 
Cena: 8,99 zł (rossmann) 12 ml
 Kupiłam z polecenia zobaczymy :)

Eveline 8w1 
Cena :8,99 zł (rossmann) 12 ml.


Stopy:
Intensywnie nawilżający balsam do stóp 
z kwasami owocowymi AHA, szałwią lekarską i alantoiną 
Cena: 4,99zł (rossmann)  100ml
- zapach , bardzo sztuczny zapach cytryny . 

To by było na tyle z pielęgnacji jak już wcześniej pisałam brałam to do czego tu dostępu nie mam.
I bardzo mnie to smuci bo firmy jak Ziaja , Eveline uwielbiam . :( 
Chyba będę musiała pisać z kimś o wymianki bo ja znowu mam tu dostęp do kosmetyków z alverde i balea które są tak pożądane w PL.

Jeśli miałyście któryś z tych produktów chętnie poczytam jak się sprawdziły u Was :) 
Pozdrawiam  
Magda :*

Komentarze

  1. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie odżywka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo faktycznie są mocniejsze i dzięki temu się tak łatwo nie łamią . natomiast po odstawieniu odżywki wracają do "normalności" mnie nic nie piecze ani nie pali jak inne dziewczyny pisały .

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten płyn micelarny z Bielendy :)
    Jestem na kupnie i z chęcią poczytałabym jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zużywam :) Mam mieszane uczucia co do niego . Ale dam znać obiecuję .

      Usuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Popularne posty